-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

5 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013

The Rasmus Aga | 5 stycznia 2014 |

Witam wszystkich fanów w nowym roku :) ! Na wstępie chciałabym życzyć Wam szczęśliwego nowego roku, sukcesów, miłości, pełnego pięknych, niezapomnianych chwil oraz abyśmy wszyscy spotkali się na koncercie The Rasmus! Wraz z nowym rokiem przychodzi czas na podsumowanie poprzednich 365 dni. Czy był udany dla TR? Sprawdźcie!



Marzec:

Czerwiec:
Grudzień:
-

Jak sami widzicie, rok 2013 nie był tym szczęśliwym, gdyż nasi chłopcy nie odwiedzili Polski. Mam nadzieję, że ten rok będzie szczególny, ponieważ przypada 20. rocznica założenia zespołu The Rasmus! Liczę na wielką niespodziankę ze strony Rasmusów. Także byłaby świetna okazja do zorganizowania zlotu fanów i wspólnego świętowania :) . Co Wy na to?

A jak Wy podsumujecie rok 2013?

6 komentarzy:

  1. Mam dokładnie taką samą nadzieję jak Ty! ;)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam nadzieję na jakiś zlot lub niespodziankę od chłopaków :) A przy okazji, chciałam się przywitać. Hej! Cieszę się, że trafiłam na jakieś solidne źródło informacji o TR, bo jestem nowa wśród fanów (choć o zespole słyszałam już dawno temu). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Mercy Rose :) Miło mi Ciebie poznać :) Mam nadzieję, że znajdziesz tutaj wszystko czego szukasz na temat TR i Lauri'ego. Baw się dobrze na blogu ;)

      Usuń
  3. Ach w poprzednim roku mogło być lepiej :\ Zobaczmy na ten...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z wypowiedziami powyżej

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym aby w tym roku Lauri wydał album i zyskał większą popularność..

    OdpowiedzUsuń