-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

30 sierpnia 2005

Zespół w "Popcornie"

TheRasmus Aga | 30 sierpnia 2005 | Skomentuj
Od 30.08.2005 r. (czyli dzisiaj) można kupić w sklepach, kioskach najnowszą prenumeratę "Popcorna".Ten "szybkio-myślący" zespół redakcyjny gazetki zamieścili artykuł (na 2 strony) o naszym ulubionym band'zie (no wiecie o kim mowa hehehe ).Nie chcę zamieścić artykułu, gdyż napewno Was stać na ok.300g (a może i więcej) makuratury, ponieważ kosztuje tylko 2 zeta (bez dodatku)!A z gratisem eee więcej hahaha (radyjko przecudnej urody, w kilku kolorkach).Więc skikajcie do kiosku po nowego "Popcorna".Pozdro żaba  

20 sierpnia 2005

Nowinki :)

TheRasmus Aga | 20 sierpnia 2005 | Skomentuj
Rasmusi mają dla nas kilka niespodzianek hehehe

1.Stronka www.therasmus.com jest odnowiona.Jest bardzo ładna i czytelna.Zaskoczy nas różnymi dodatkami.

2.A propo dodatków.Klikając na tę stronę http://www.musicbay.se/buy/index.asp?movie_id=981&company_id=39  możemy posłuchać fragmenty najnowszych piosenek ze zbliżającej się płytki "Hide Frome The Sun".Ja osobiście nie chciałam wysłuchać tych singlów, ale piosenka sama się włączyła język2.Na szczęście to tylko fragmenty.

3.UWAGA!!Dnia 24 sierpnia, od godz.16.30 do 17.30 odbędzie się czat z Lauri'm i Aki'm na szwedzkim, internetowym komunikatorze Lunarstorm.Chyba trzeba się tam najpierw ....zarejestrować sceptyk.Ja juz próbowałam i nie dało się.Nie martwcie się.Nie jedna będzie okazja do pogadania z chłopakami oczko3.Może koleżanki z forum o TR załatwią tą rozmowę??Przecież mają wtyki, co nie hehehe??

No i to wszystko na razie.Paa żaba

16 sierpnia 2005

Teledysk w TV

TheRasmus Aga | 16 sierpnia 2005 | Skomentuj
No i już się doczekaliśmy klipu "No Fear" na stacji VIVA polska i VIVA Plus.Wczoraj dopiero to odkryłam przez mojego strasznego brata."Przeskakiwał" przez kanały i trafił na VIVE Polska i zobaczyła końcówkę piosenki (ok.3 sek.).Ja znieruchomiałam z zaskoczenia.A potem się cieszyłam i wesoło podskakiwałam hahaha.No to zamieszczam tekst singla i jego tłumaczenie.Zdjęcia klipu będą później.Ja mam świetną ituicje, bo jak dzisiaj zeszłam z kompa na 15 min. i włączyłam TV to akurat zaczynała się piosenka TR żaba.Dziękowałam Bogu za ten dar hehehe.Pozdrawiampiesek

"No Fear"

A haha ..ahaha...no fear....no fear...ahaha...ahaha

Girl,

You lived your life like a sleeping swan
Your time has come
To go deeper

Girl,
The final journey has just began
Destiny's just a reaper
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

Girl,

Rain falls down from the northern sky's
Like poisoned knifes
With no mercy

Girl,
Close your eyes for the one last time
Sleepless nights,
From in to eternity
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

(Destination Darkness)

(Destination Darkness)

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness

No Fear


tłumaczenie:

"Bez lęku"


Dziewczyno,

Mieszkałaś, żyłaś jak śpiący łabędź
Twój czas odszedł głębiej

Dziewczyno,

Ostateczna podróż właśnie sie ropoczęła
Przeznaczenie wybrało, żeby odeszła

Bez lęku
Ciemność przeznaczenia
Bez lęku
Ciemność przeznaczenia

Dziewczyno,

Deszcz spada z północnego nieba
Jak trucizna pchnie nożem w litość

Dziewczyno,

Zamknij swoje oczy ostatni raz
Bezsenne noce stają się wiecznością

...i tak dalejhehehe.

9 sierpnia 2005

"To tylko fotomontaż" - Paula Vesala

TheRasmus Aga | 9 sierpnia 2005 | Skomentuj
"He other picture is from Emma-gala press meeting year 2004 and MIRA HAS BEEN PHOTOSHOPPED OUT FROM THE PICTURE in other words CUT OFF. She is on the other side of the gentleman in the whole picture. That`s that"

Czy wiecie co to znaczy myśli??Oto tłumaczenie (tłumacz i notka w jęz.angielskim - shadow star)

"Inny obrazek jest z Emma gali prasowe spotkanie roku 2004 i Mira została odcięta. Ona jest po innej stronie mężczyzny na całym obrazku. To jest to!"
Tak powiedziała wokalistka zespołu PMMP.Nic dziwnego, że fanki uwierzyły w romans Lauri'ego z Paulą.Ale na szczęście wszystko się wyjaśniło.Przyznam, że profesjonalnie zostało wmontowane zdjęcie p.Ylonen'a.A tu wklejam tą, skandaliczną fotkę.Pozdrawiam oczko3


Wiele szumu zrobiła ta fotka, ale to fotomontaż hehehe.

8 sierpnia 2005

Trasa koncertowa

TheRasmus Aga | 8 sierpnia 2005 | Skomentuj
Na stronie www.therasmus.com  jest przedstawiona cała lista trasy koncertowej.Jak przesuniecie kreskę na sam dół tego spisu to zaskoczy Was hahaha.Możecie nawet nie uwierzyć, ale to prawda hehehe.Ja osobiście nie będę obecna na tym koncercie, ponieważ dla mnie to za daleko i rodzice mi nie pozwolą kwas.No niestety smutek.A tak bardzo chce zobaczyć Lauri'ego, Aki'ego, Pauli'ego i Eera jak dają czadu na scenie...no, ale marzenie dalej jest marzeniem i może pewnego dnia sen się spełni...hehehe.Mam taką, cichą nadzieję.Współczuje wszystkim, którzy tak jak ja nie pojadą na koncert oraz życze wszystkim, którzy będą szaleć i piszczeć i wzdychać i mdleć...(i tak dalej oczko3 ) na widok tych aniołów, aby nie zapomnieli tego wielkiego wydarzenia.Daleko jeszcze do koncertu, ale warto już szykować kase na bileciki .Pozdrawiam żaba


Oby było tak pięknie...a nawet piękniej hehehe.

7 sierpnia 2005

Nareszcie!

TheRasmus Aga | 7 sierpnia 2005 | Skomentuj
Już można obejrzeć teledysk "No Fear" w TV, ale jak na razie na muzycznej stacji MTV.Jeśli ktoś nie ma tego programu, niech sie nie załamuje.Na stronie www.therasmus.com można ZA DARMO ściągnąć klip w dwóch grafikach : lepszej jakości, ale wolniej się ładuje i w gorszej, ale szybszej (nawet nie widać różnicy między nimi hahaha ). W tym, ściągniętym programie znajdziecie również zdjęcia ze studia nagrań.Bardzo fajne kocham.Mam nadzieję, że znacie angielski lub niemiecki, bo instalowanie tego programu jest trochę skomplikowane.Jeśli będziecie mieli problemy to zaklikajcie do mnie na gg.Chętnie pomogę żaba.
A tu wklejam kilka, aktualnych fotek zespołu.








Zostało:
22 dni do singla
36 dni do płytki
Pozdrawiam hehehe