-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

16 sierpnia 2005

Teledysk w TV

The Rasmus Aga | 16 sierpnia 2005 |
No i już się doczekaliśmy klipu "No Fear" na stacji VIVA polska i VIVA Plus.Wczoraj dopiero to odkryłam przez mojego strasznego brata."Przeskakiwał" przez kanały i trafił na VIVE Polska i zobaczyła końcówkę piosenki (ok.3 sek.).Ja znieruchomiałam z zaskoczenia.A potem się cieszyłam i wesoło podskakiwałam hahaha.No to zamieszczam tekst singla i jego tłumaczenie.Zdjęcia klipu będą później.Ja mam świetną ituicje, bo jak dzisiaj zeszłam z kompa na 15 min. i włączyłam TV to akurat zaczynała się piosenka TR żaba.Dziękowałam Bogu za ten dar hehehe.Pozdrawiampiesek

"No Fear"

A haha ..ahaha...no fear....no fear...ahaha...ahaha

Girl,

You lived your life like a sleeping swan
Your time has come
To go deeper

Girl,
The final journey has just began
Destiny's just a reaper
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

Girl,

Rain falls down from the northern sky's
Like poisoned knifes
With no mercy

Girl,
Close your eyes for the one last time
Sleepless nights,
From in to eternity
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness
No Fear

(Destination Darkness)

(Destination Darkness)

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness

Ooooh
No Fear
Destination Darkness
No Fear
Destination Darkness

No Fear


tłumaczenie:

"Bez lęku"


Dziewczyno,

Mieszkałaś, żyłaś jak śpiący łabędź
Twój czas odszedł głębiej

Dziewczyno,

Ostateczna podróż właśnie sie ropoczęła
Przeznaczenie wybrało, żeby odeszła

Bez lęku
Ciemność przeznaczenia
Bez lęku
Ciemność przeznaczenia

Dziewczyno,

Deszcz spada z północnego nieba
Jak trucizna pchnie nożem w litość

Dziewczyno,

Zamknij swoje oczy ostatni raz
Bezsenne noce stają się wiecznością

...i tak dalejhehehe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz