-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

20 sierpnia 2005

Nowinki :)

The Rasmus Aga | 20 sierpnia 2005 |
Rasmusi mają dla nas kilka niespodzianek hehehe

1.Stronka www.therasmus.com jest odnowiona.Jest bardzo ładna i czytelna.Zaskoczy nas różnymi dodatkami.

2.A propo dodatków.Klikając na tę stronę http://www.musicbay.se/buy/index.asp?movie_id=981&company_id=39  możemy posłuchać fragmenty najnowszych piosenek ze zbliżającej się płytki "Hide Frome The Sun".Ja osobiście nie chciałam wysłuchać tych singlów, ale piosenka sama się włączyła język2.Na szczęście to tylko fragmenty.

3.UWAGA!!Dnia 24 sierpnia, od godz.16.30 do 17.30 odbędzie się czat z Lauri'm i Aki'm na szwedzkim, internetowym komunikatorze Lunarstorm.Chyba trzeba się tam najpierw ....zarejestrować sceptyk.Ja juz próbowałam i nie dało się.Nie martwcie się.Nie jedna będzie okazja do pogadania z chłopakami oczko3.Może koleżanki z forum o TR załatwią tą rozmowę??Przecież mają wtyki, co nie hehehe??

No i to wszystko na razie.Paa żaba

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz