-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

23 maja 2014

Piosenka "No Brakes" Tom & Hills feat. Lauri - wideo!

The Rasmus Aga | 23 maja 2014 |


Dziś odbyła się premiera singla z udziałem Lauri'ego. No Brakes - tak nazywa się nowa piosenka produkcji fińskiego duetu Petri Mäkitalo i Ramon Soivio, znanych pod nazwą Tom & Hills. Z oficjalnego profilu na Facebooku [klik] można przeczytać, że duet pochodzi z Helsinek, a muzykę jaką tworzą to mix stylu electro, house i progresywnego house. Na swoim koncie mają 1 singiel pt.: Here and Now, nagrany z fińską piosenkarką Thilia [link do wideo]. Więc No Brakes to drugi singiel, który dzięki gościnnemu występowi Lauri'ego może mieć znaczący wpływ na rozwój kariery muzycznej tych młodych Finów. A przy okazji współpracy, był czas na kilka wspólnych zdjęć, które można znaleźć na Instagramie Tom & Hills [klik]. Z poniższych zdjęć można wywnioskować, że Lauri zaprzyjaźnił się z młodymi muzykami.



 Wracając do piosenki, poniżej możecie obejrzeć lyric wideo. Z tego co wiem, czasem po publikacji takiego rodzaju teledysku, po kilku dniach pojawia się oficjalny klip. Niestety nie wiem jak będzie w tym przypadku. Zapraszam do ogląda i słuchania.

Link do wideo: klik

Osobiście piosenka mi się podoba, fajnie się jej słucha. Taki typowy house'owy kawałek. Dla zainteresowanych wstawiam link do pobrania piosenki: klik

Czy podoba Wam się ta piosenka? 
Kto - tak jak ja - niecierpliwie czeka na jakiekolwiek newsy na temat płyty :) ? 

11 komentarzy:

  1. Jak patrzę na ten teledysk to nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się to wszystko z gorączką sobotniej nocy i Johnem Travoltą. :P Nie za bardzo wiem co autor mial tutaj na myśli spiewając: "Look at me mom, I'm living my life with no hands... Jakieś pomysły na interpretację tej piosenki Aga? :)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten fragment odnoszę do jazdy na rowerze. Bez hamulców i bez rąk (bez trzymanki) tak szaleńczo przeżyć życie bez zahamowań :)

      Usuń
  2. Ta i praktycznie wszystkie piosenki z solowej twórczości Lauriego to nie mój klimat :'(
    Pozdrawiam wszystkich Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka nawet ok. Ale... Kiedyś Lauri występował wśród Apocalyptica, Villie Valo a teraz ? Nic nie słychać o nowej solowej płycie, nic o świętowaniu 20 lecia TR. Coś czarno widzę to wszystko :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Valarin, interesująca interpretacja, nawet o tym nie pomyślałam :) A co do twórczości Lauriego...no cóż poszedł w bardziej dyskotekowe klimaty....ale może nie będzie tak zle...wierzę, że jeszcze wróci do klimatów za które my fani pokochaliśmy The Rasmus najbardziej :) A nawet jeśli nie to i tak nie stracę szacunku do tego artysty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także szanuje Lauriego, ale mam nadzieje, że skupi się na TR i wrócą w rockowym stylu gdzie prym wiedzie gitara i perkusja okraszona klawiszami i smyczkami ;) a nie masa elektroniki :( No cóż czas pokaże :) A co do interpretacji to jakoś tak wpadło do głowy jak analizowałem tekst :)

      Usuń
  5. Piosenka świetna chociaż to nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. techno elektro to nie mój klimat lecz podziwiam Lauri'ego za odwagę w dążeniu do swoich celów szanuję go za to że nie boi się pokazywać tego co myśli i czuje poprzez swoją muzykę nawet jeżeli może się to komuś nie podobać (w moim przypadku nie lubię techno elektro itp.). Czekam z niecierpliwością na nowy album The Rasmus.

    Pozdrawiam wszystkich fanów The Rasmus Aneta

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam troszkę nie związane z postem pytanie. Ktoś wie może, czy https://twitter.com/LauriYlonen62 to prawdziwe konto Lauriego, czy przypadkiem fejk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) , ciezko powiedziec, czy to konto Lauriego, ale sceptycznie podchodze do tej sprawy czytajac tweety Linta z tak duza czestotliwoscia ich publikowania. Jednak warto zapytac sie fanow zagranicznych na Fan Page'u Lauriego lub TR. Mam nadzieje, ze tam rozwieja wszelkie watpliwosci :). Pozdrawiam

      Usuń
  8. https://m.youtube.com/watch?v=SIUanSAhi6Y
    Coś wspaniałego :D Komentujcie proszę :)

    OdpowiedzUsuń