-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

28 października 2006

Onnellinen syntymäpäivä Aki !!!!

TheRasmus Aga | 28 października 2006 | Skomentuj
Witam! Tak, tak, dziś Aki, ksywa Hattu obchodzi swoje 27 urodziny :). Życzmy mu dużo zdrowia, szczęścia oraz spełnienia najskrytszych marzeń :).

 

 

20 października 2006

Video Immortal i Video Blog!!!!!!, Czas na głosowanie

TheRasmus Aga | 20 października 2006 | Skomentuj
Terve! Przepraszam, że 2 dni temu nie opublokowałam notki, ale tłumaczenie tekstu Video Immortal trwało ok. 3 - 4 godziny. Na szczęście skończyłam i także wklejam Wam przedwczorajszą informacje od TR. Mile widziane komentarze :).
~ Video Immortal... ~

Witamy wszystkich,
Jesteśmy bardzo podekscytowani nagraniem, na którym widać trochę prawdziwejżywej energii zespołu! Tam są również kilka wspaniałych ujęć naszych fanówbawiących się dobrze na sali. Długość video została nagrana głównie przeze mniei klika przyjaciół na skomplikowanych scenach w Południowej Ameryce,Argentynie, Chile, Guatamala, Meksyku, Japonii i Nowym Jorku.

Kiedy byłem w Argentynie, potrzebowałem kupna więcej Super8 rolek, więcoglądałem się w Internecie za filmowym dystrybutorem. Znalazłem jeden numertelefonu i adres i zadzwoniłem tam i wziąłem taksówkę. Okazało się, że tenadres jest w apartamencie, na czwartym piętrze i tam jest ten jeden facet,który jest kierownikiem własnej, małej spółki produkcyjnej i oni kolporująSuper8 w Argentynie. Mieliśmy rozmowę i  powiedziałem temu facetowi, abyprzyjechał na nasz występ z jego dziewczyną i rzeczywiście pojawili się, abynagrać nasz koncert na mojej kamerze.... Świetna zabawa! I w mieście większośćnie mówiło po angielsku, więc cała sprawa była ludzkim aburdem, szczęśliwymstrajkiem.... (bezsensu te zdanie jest :P).

W Tokio, otrzymałem kamerę (Nikon r25 Super8mm) od tego faceta, który sprzedajeto na eBay'u. Kupiłem 2 rolki filmu wcześniejszy i zdecydowany, aby trafićbrzeg, gdzie widziałem kilka bezdomnych ludzi dzień przed i ich małe butki inamioty. Całe miejsce było  ludzkie, ekscytujące, upiorne, smutne idotkliwe. Ci ludzie gotowali swoje kluski na chodnikach niedaleko brzegu rzeki,oglądają TV z kradzionej elektryczności, spędzają swój czas rozmawiając i pijącna uboczu.... ktoś miał pralnie zorganizowaną i czystą na zewnątrz ich namiotu,która została zbudowana za płótnem i tanią deską....

W Południowej Afryce mieliśmy wizytę u kilku wiosek. Ogólnie poszliśmy do domuNelsona Mandela i zrobiliśmy kilka zdjęć klika lokalnym dzieciom... tu życiejest zupełnie inne.... wyobrażać sobie mały szałas, na zewnątrz metalowe płyty,podłogą jest tylko ziemia, wielkość to 2 metry na 2 metry, 35 stopni C wsłońcu, próbujesz opiekować się trójką dzieci i gotować mięso.... właśniesporządzony w obecności świadków wszystko to jest zupełnie ciężkie....zagraliśmy 3 występy tam na krajoznawczym festiwalu, Metallica była głównymzespołem i spotkaliśmy Lars U. i James H.!

W Meksyku mieliśmy przejażdżkę tym legendarnym helikopterem, wystartowaliśmy zdolnej części Meksyku City i zakończyliśmy obok parkingu Aztecas Stadion gdzieśw bezkresnym przedmieściu miasta. Zagraliśmy 3 piosenki tam na przeciwko 80 500ludzi, jakieś zwariowane uczucie chodząc po scenie i cała adrenalina.....
Tam są również trochę ujęć z Nowego Jorku na video, nagrałem to w 1998 r.,kiedy byłem tam na wakacyjnej podróży, Bliźniacze Wieże oczywiście nadal tambyły i Nowy Jork był wciąż fascynujący i czujący się dobrze....
Odczucie Super8 materiału jest bardzo różny do czegoś jeszcze.... jakkolwiek światło właśnie zachowywało się różnie porównując do video i szerokich filmów, tam jest coś bardzo emocjonalnego i magicznego w Super8 filmie.
Mam nadzieje, że podoba Wam się video!
Eero

  

~ Video Blog !!!!!!!!!!!!!!! ~

Jak fajne jest to! http://www.drt-entertainment.com/therasmus/Zespół będzie dodawać nowe video blogi teraźniejsze i wcześniejsze!
~ Time to vote! ~
Pomóżcie i zagłosujcie!
Dzięki bardzo!

A na koniec... zdjęcie naszej, wesołej gromadki :D. Pozdrawiam!
 

Nastepnym razem: Narazie nie przewiduje kolejnej notki, ale jak coś ciekawego znajde to odrazu napisze :).

19 października 2006

USA album na Amazonce, wywiad, Meksykańskie TV Special

TheRasmus Aga | 19 października 2006 | Skomentuj
Hey :). Wkońcu TR coś napisali. Oto wypunktowane wiadomości z dnia 18 października 2006 r. (tłumaczenie oczywiscie by AGA*)

~ USA album na Amazonce ~

Przyjaciele! Także mózecie kupić nowy Amerykański album na Amazonce:
http://www.amazon.com/Hide-Sun-Rasmus/dp/B000ICLTAK/...102-2112898-4501744?ie=UTF8


~ Wywiad w Namacalnych Brzmieniach ~

Dlaczego nie czytacie tego, nowego, amerykańskiego wywiadu
http://www.tangiblesounds.com/rasmus.cfm ?


~ Meksykańskie TV Special ~


60 minut TV Special o The Rasmus w Meksyku! Sprawdźcie Specjalny Telehit, 21 październik, od 18:00 do 19:00 i powtórka tej nocy od 02:00 do 03:00!


Następnym razem: Już jutro kolejna wiadomość, na temat video Immortal i innych ciekawostek :). Zerknijcie tu znów popołudniu, ok. 18 ;). Pozdrawiam!

16 października 2006

Po prostu zdjęcia :)

TheRasmus Aga | 16 października 2006 | Skomentuj
Hey! Wiem, wiem, wczoraj miałam opublikowac notkę ze zdjeciami TR, ale nie miałam zbytnio czasu, oczywiście dzisiaj wklejam obiecane fotki.
 
Bananowe uśmiechy :D
 

 
Uuu, jakie cacko ;)
 

  
W ramce Rysunki pojawiły się ok. 10 rysunków TR. Bardzo ładne! Polecam!

Następnym razem: Jak narazie nie planuje napisania notki. Oczywiście jak się ukaże news ze świata TR, odrazu opublikuje ;). Pozdrawiam!

10 października 2006

Immortal - już jest!! Ale....

TheRasmus Aga | 10 października 2006 | Skomentuj

Siema ziomy i ziomale! Pisze do Was, otóż obiła mi się o uszy, raczej o oczy radosna nowina!
JUŻ MOŻNA OBEJŻYĆ NAJNOWSZY KLIP THE RASMUS CZYLI IMMORTAL!
Klikać   tutaj !

Ja już widziałam. Bardzo mi się podoba! Dokładnie wygląda jak TR opisali wcześniej: urywki z kocertów i połączenie nagrań. Widac, że jest zrobione amatorską kamera, ale też są momenty naprawde super! A co oznacza w tytule postu słowo "Ale" ? Otóż... zastanowiło mnie dwie rzeczy:
1. Dlaczego TR oficjalnie nie zapowiedzieli klipu?
2. Nie zauważyłam momentu z urywku Remember to brush your teeth! A Wy?
Dziwne, co nie? Mam nadzieje, że wkrótce to wszystko się wyjaśni :).

Poprawka! UWAGA!
Dodane 12.10.06
Wczoraj (11.10.06 r., środa) o godz. zostało oficjalnie potwierdzony najnowszy teledysk The Rasmus! Wcześniejsze moje przepuszczenia zostały rozwiane przez te info. Urywek Remember to brush your teeth! został znaleziony w dwóch momentach (trwa ok. 2 sekundy). Oto jeden z nich:
  Czas - 1:23 min.
A teraz klika screen' ów z klipu. Pozdrawiam wszystkich!

  
Piękna scena!
 
Hehe :), co za kapelusik!

Przepraszam, że screeny są kiepskiej jakości, ale wiecie... to z YouTube.

9 października 2006

Pobierz No Fear za darmo!

TheRasmus Aga | 9 października 2006 | Skomentuj
Siemanko! Mam dla Was nową garść newsów od TR (oczywiście tłumaczone by AGA*)

~ Pobierz No Fear ZA DARMO!! ~

Kliknij   tutaj  , aby pobrać nasz singiel No Fear z płyty Hide From The Sun, którywyjdzie w USA w następny czwartek, 10 października.
Będzie obejmować 7 bonusowych piosenek, remixy, nie wypuszczone iakustyczne wersje wszystkich piosenek.

Tutaj jest cała lista utworów:
1. Shot
2. Night After Night (Out of the Shadows)
3. No Fear
4. Lucifer's Angel
5. Last Generation
6. Dear Promises
7. Immortal
8. Sail Away
9. Keep Your Heart Broken
10. Heart of Misery
11. Don't Let Go
12. Bonus Track: Dancer in the Dark
13. Bonus Track: Open my eyes (acoustic)
14. Bonus Track: Trigger
15. Bonus Track: No Fear (Chris Vrenna Mix)
16. Bonus Track: Sail Away (Benztown Mixdown)
17. Bonus Track: Lucifer's Angel (acoustic)

Więc… w następny czwartek pokażcie swoje poparcie (?) i idźcie i kupcie album!

Dzięki
- The Rasmus
Wszyscy wiemy, jak brzmi piosenka No Fear,ale teraz moża ściągnąć LEGALNIE :D! I jeszcze jeden news, ale troche przeterminowany:
~ Materiał wrzucony na youtube ~

Hello,
Jesteśmy właśnie w Meksyku, gramy koncert w salonie 21 w Meksyku City dzisiaj wnocy! Zacząłem zamieszczać materiał na youtube.com i pierwszym kawałkiem, którywrzuciłem tam były 40 sekundowy klip z centrum Meksyku City gdzie trzymaliśmy wśrodku malutką kamerkę z 6 ludźmi, jest wesoło! Sprawdźcie
  http://youtube.com/watch?v=34nEITOHS5k

Ponadto zamieściłem video Hay & Stone, kolejny zespół Eera, tytuł to Giveme the power back (Daj mi energie z powrotem) i adres:
  http://youtube.com/watch?v=fAV4aPhT858

Dzięki za wszystko Meksykańscy fani!

Hehe, bardzo fajny filmik :), trwa ok. 30 sekund, ale zawsze to coś :).I, że zmieściło się 6 osób w takim aucie?

 !!UWAGA!!  
Wiadomość z ostatniej chwili!

Przed chwilą otrzymałam nowa informacje od TR. Oto jej treść:
~ NY Post on The Rasmus ~
Oblukajcie ten miły artykuł:

A na koniec... fajne zdjęcie promujące HFTS version USA. Pozdrawiam!
 
Fajne promo, co nie? Idealnie pasuje do tytułu płyty.

5 października 2006

Zdjęcia z USA

TheRasmus Aga | 5 października 2006 | Skomentuj
      

Moi! No troche dawno nie pisałam, ale teraz mam dla Was najświeższe wiadomości ze świata TR!

~ USA Album bonus tracks! ~

Więc – tutaj jest finałowa lista wszystkich bonusowych piosenek w Amerykańskiej edycji Hide From The Sun wydany w USA w czwartek 10 października! Mamy nadzieję, że cieszycie się z tego wypasionego pakunku!

12. DANCER IN THE DARK (on many intl editions)
13. OPEN MY EYES (the acoustic version, B-side on Shot in Europe)
14. TRIGGER (on the Japanese album edition)
15. NO FEAR - CHRIS VRENNA REMIX (b-side on the single in Europe)
16. SAIL AWAY – BENZTOWN MIXDOWN (b-side on the single in Europe)
17. LUCIFER'S ANGEL (b-side on Sail Away in Europe)
+ IMMORTAL – THE VIDEO (previously unreleased!)

I tutaj są linki, gdzie można zamówić album! 


  FYE ONLINE SHOP 
  BEST BUY ONLINE SHOP

No, no :). Bardzo ładny zestaw hitów! Jak narazie w necie można kupić tę płytę, ale może później znajdzie się na polskich stronach internetowych... kto wie. A teraz... fotki z trasy koncertowej po USA :D!
 
Fajne foto, co nie? A Lauri ma extra koszulke :D. A Eero stoi za siatką?
 
A tutaj NIE cały skład TR. A gdzie Pauli? Pewnie to on zrobił te foto :). Fajnie powychodzili: Eero jak zwykle inaczej się ubrał niż reszta kapeli :), Lauri ma swoja fryzurkę ;] (ale ma napchane spodenki, czyżby przemycił wódke fińską :D??), a Aki swoje trampołki. Aż dwa kabriolety na jednym ujęciu! Wkońcu to wolna amerykanka :D!
 
O, Aki :D. Ładny pensjonat (pod Różą :D)! OMG, mamy niepowtarzalną okazje zobaczyć BIG FOOT! Do kogo należy? Zgadnijcie :D!

 
Buu, kto da dolara na parking?

 
Ho,ho :D. Co za mina! Ciekawe, co tam ogląda :D! A to maniak komputerowy jeden ;).

Więcej fotek na oficjalnej stronie TR. Jak widzicie, to narazie wszystko, co dzisiaj dla Was przygotowałam. Bywajcie częściej na moim blogu, bo z dnia na dzień może ukazać się nowa nota z nowymi doniesieniami z The Rasmus ZONE ;). Pozdrawiam!