-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

9 października 2006

Pobierz No Fear za darmo!

The Rasmus Aga | 9 października 2006 |
Siemanko! Mam dla Was nową garść newsów od TR (oczywiście tłumaczone by AGA*)

~ Pobierz No Fear ZA DARMO!! ~

Kliknij   tutaj  , aby pobrać nasz singiel No Fear z płyty Hide From The Sun, którywyjdzie w USA w następny czwartek, 10 października.
Będzie obejmować 7 bonusowych piosenek, remixy, nie wypuszczone iakustyczne wersje wszystkich piosenek.

Tutaj jest cała lista utworów:
1. Shot
2. Night After Night (Out of the Shadows)
3. No Fear
4. Lucifer's Angel
5. Last Generation
6. Dear Promises
7. Immortal
8. Sail Away
9. Keep Your Heart Broken
10. Heart of Misery
11. Don't Let Go
12. Bonus Track: Dancer in the Dark
13. Bonus Track: Open my eyes (acoustic)
14. Bonus Track: Trigger
15. Bonus Track: No Fear (Chris Vrenna Mix)
16. Bonus Track: Sail Away (Benztown Mixdown)
17. Bonus Track: Lucifer's Angel (acoustic)

Więc… w następny czwartek pokażcie swoje poparcie (?) i idźcie i kupcie album!

Dzięki
- The Rasmus
Wszyscy wiemy, jak brzmi piosenka No Fear,ale teraz moża ściągnąć LEGALNIE :D! I jeszcze jeden news, ale troche przeterminowany:
~ Materiał wrzucony na youtube ~

Hello,
Jesteśmy właśnie w Meksyku, gramy koncert w salonie 21 w Meksyku City dzisiaj wnocy! Zacząłem zamieszczać materiał na youtube.com i pierwszym kawałkiem, którywrzuciłem tam były 40 sekundowy klip z centrum Meksyku City gdzie trzymaliśmy wśrodku malutką kamerkę z 6 ludźmi, jest wesoło! Sprawdźcie
  http://youtube.com/watch?v=34nEITOHS5k

Ponadto zamieściłem video Hay & Stone, kolejny zespół Eera, tytuł to Giveme the power back (Daj mi energie z powrotem) i adres:
  http://youtube.com/watch?v=fAV4aPhT858

Dzięki za wszystko Meksykańscy fani!

Hehe, bardzo fajny filmik :), trwa ok. 30 sekund, ale zawsze to coś :).I, że zmieściło się 6 osób w takim aucie?

 !!UWAGA!!  
Wiadomość z ostatniej chwili!

Przed chwilą otrzymałam nowa informacje od TR. Oto jej treść:
~ NY Post on The Rasmus ~
Oblukajcie ten miły artykuł:

A na koniec... fajne zdjęcie promujące HFTS version USA. Pozdrawiam!
 
Fajne promo, co nie? Idealnie pasuje do tytułu płyty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz