-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

22 września 2006

Hello kaikki tyypit! i ... SZOK!

TheRasmus Aga | 22 września 2006 | Skomentuj

      

Hey, Hey   ! A tu kolejna wiadomość, tym razem od Aki'ego i Pauli'ego  (20.09.06r. godz. 14:41, tłumaczenie by AGA*, sorki za błędy):

Witamy Was wszystkich!


ufff...ja i Aki czekamy na taxi w Ohio, Toledo...
już 20 minut!!!
udajemy się na próbę, no wiecie?
Jak się macie ?
W niedziele nastawilismy się na prówrót do domu...tylko 2 wystepy do powrotu...
dotychczas było wspaniale zobaczyć Amerykę i spotkać was wszystkich fajnych, fajnych ludzi!
Mamy nadzieje, że wkrótce wrócimy!!

W rozumieniu (?) czas sprawdzić te linki pełne dobroci :)


 http://www.myspace.com/dynastyrecordingsfi
 http://www.myspace.com/kwantheband
 http://www.myspace.com/vonhertzenbrothers
 http://www.myspace.com/hayandstone

moi moi!
- Pauli & Aki
20 minut?? Ło matko! W Polsce tak się nie zdarza :D (chyba :P) .Nareście wracajądo domu. Napewno bardzo stęsknili się za ojczyzną. Od 30 sierpnia tam siedzili! Ateraz zasłużyli na ponad 2 tyg. odpoczynek wśród rodziny i przyjaciół.

A następny wystep w Mexyku, 8 października. A kiedy wrócą do drugiegodomu Lauri'ego :D?? Ciekawe, czy Lintu pamięta o nas, Polskichfanów :D.


***     !! UWAGA !!     ***

Przeczytajcie sami :D!

~ The Rasmus covers ABBA ~

The Rasmus nagrało wersje ABBA'y klasycznego hitu "S.O.S." dla składanki albumu "Come Together - dedykacja dla BRAVO", wydany w Niemczech 29 wrzesnia. Utwór nagrano w Helsinkach, wyprodukowano przez zespół i zmixowany przez Michael Ilbert w Berlinie.

Zespół komentuje "S.O.S.": "Zostaliśmy zapytani o nagranie piosenki dla tej składanki i Pauli miał pomysł o nagraniu utworu ABBA. Nagralismy to bardzo szybko w Dynasty Studio, kiedy  mieliśmy pare dni wolnego w trasie. Poszło bardzo ładnie, troszeczke nierówno i to jest fajne, że robi się takie rzeczy pomiędzy albumami bez wielkiej maszyny produkcyjnej wokół tego."

Pomiędzy albumami (hmm, czyżby nowa płyta TR się szykuje?)?? Dla BRAVO
 ?? Ciekawe jak wyszło. W rockowym klimacie musi to extra brzmieć, a na dodatek to TR nagrało! Jeżeli ktoś nie kojaży piosenki to niech skika   tutaj  . Oby cover znalazł się w necie :).

A na koniec... zgadnijcie,  kto tam jest :D? Pozdrawiam!
 
Prawie jak prezenter Top Gear :D! A własnie, oby "Chomik" jak najszybciej wyzdrowiał. Szkoda mi jego..

20 września 2006

Więcej USA bonus track i ...

TheRasmus Aga | 20 września 2006 | Skomentuj
Siemanko! Ostatnio Rasmusi nic nie pisali, a 3 dni temu Lauri i Aki mieli wywiad w radiu. Oczywiście można pobrać   tutaj   . Oto co napisali (19.09.06r. o godz. 7:37):

~ Więcej US album bonus track... ~

OK! Ujawnijmy 2 kolejne US (chyba powinno być USA) bonus track (czyli piosenki bonusowe)...  ...TRIGGER i NO FERA (CHRIS VRENNA REMIX)! Plus piosenki, które powiedzieliśmy wam ok.2 tygodznie temu, DANCER IN THE DARK i OPEN MY EYES. Amerykańska wersja albumu HIDE FORUM THE SUN zawierać będzie 17 piosenek (oryginalna Europejska wersja ma 11), plus video! Więcej później!


No Rasmusi, "troche" to nie fair! MY, Europejczycy jesteśmy pokrzywdzeni! Może przez te dodatki chcą zdobyć kolejnych, Amerykańskich fanów? To niebezpieczne posunięcie: mogą i również stracić Europejskich wielbicieli.... Oby wyszlo na dobre :).
! UWAGA !

Kolejny news, który ukazał się tego samego dnia o godz. 18:44.

~ Video blog  zamieszczony... ~

Hello,
Mamy tutaj video materiał z Cleveland i Nowego Jorku, sprawdźcie to w videowych rozdziałach.

A wyręczę Was od szukania tego video, więc macie    tutaj   linka :). Bardzo fajny filmik :)! Chyba Eero kręcił, bo nie zauważyłam go na próbie.  A jak Aki pięknie mówi po fińsku :D! . Zobaczcie koniecznie :D! A na koniec.... coś, a raczej ktoś na poprawienie humoru :D!

 

13 września 2006

Fuse Tv Feature

TheRasmus Aga | 13 września 2006 | Skomentuj
  info z oficjalnej strony TR (oraz MySpace, 13.09.06r. godz. 1:14). (wiem, kiepsko przetłumaczyłam :P, wybaczcie)




 

FUSE TV w Nowym Jorku lubią The Rasmus i obracają (kręcą, chyba chodzi o mixowanie) klip No Fear. Na ich stronie internetowej znajdziecie właściwości zespołu i DARMOWE DOWNLOAD No Fear (Chris Vrenna remix). Sprawdźcie    tutaj  !
A na koniec fotka TR :).

 
No to już wiemy, z kim się całować :D. Ewentualnie, Lauri i Eero mogli inaczej zagłosować (wkońcu kiedyś całowali się ze sobą :D).

11 września 2006

Pix promo

TheRasmus Aga | 11 września 2006 | Skomentuj
Czyli zdjęcia promujące . Co chwile jakieś nowe fotki TR nam przysyłają (i dobrze ). Daje w minaturkach, bo są duże (nawet większe od tapety na pulpit!). 
         
Kliknij na miniaturke, aby uzyskać rzeczywisty rozmiar zdjęcia

9 września 2006

USA album bonus track i foty

TheRasmus Aga | 9 września 2006 | Skomentuj
     

Jejciu, jejciu, jejciu!! Post idzie za postem! Znowu mam dla Was super-wypasione foty i info.

USA-owa wersja Hide From The Sun będzie zawierać ogólnie 17 utworów (oryginalna Europejska wersja ma 11!) Plus video! Dziś możemy ujawnić, że dwa z krążków to Dancer In The Dark i Open My Eyes. Więcej później

A teraz fotki.

Jak ja to zobaczyłam to normalnie...... ahhhh.....    Pozdrawiam!

Kożystając z okazji dam też nowe fotki Aki'ego .



 
   
 

  

Ale z tego Aki'ego wariat :D. Co on, na epulsa (ble) fotki robił :)?

8 września 2006

Nowe foty z Arizony

TheRasmus Aga | 8 września 2006 | Skomentuj
Znalazłam nowe fotki TR z Arizony   (z koncertu 4.09.06r.). Nie mam co narazie napisać, więc je daje. 

 
A tutaj widzimy Street Team USA. TR mają do nich respekt, bo ST zajmuje się promowaniem TR. Chcecie do nich należeć? Więcej na http://www.therasmusforum.com/streetteam . Ja do nich należe :).
 
A tutaj mamy Lauri'ego w pięknym, mrocznym, piekielnym klimacie. Wygląda jak mr.Devil :).

 
Spójżcie na to! Świetnie wygląda, nieprawdaż? Eero we własnej osobie w nowej, extra fryzurze!

 
The Rasmus w komplecie. Widać, że są zadowoleni, być może z udanego koncertu :).