-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

8 września 2006

Nowe foty z Arizony

The Rasmus Aga | 8 września 2006 |
Znalazłam nowe fotki TR z Arizony   (z koncertu 4.09.06r.). Nie mam co narazie napisać, więc je daje. 

 
A tutaj widzimy Street Team USA. TR mają do nich respekt, bo ST zajmuje się promowaniem TR. Chcecie do nich należeć? Więcej na http://www.therasmusforum.com/streetteam . Ja do nich należe :).
 
A tutaj mamy Lauri'ego w pięknym, mrocznym, piekielnym klimacie. Wygląda jak mr.Devil :).

 
Spójżcie na to! Świetnie wygląda, nieprawdaż? Eero we własnej osobie w nowej, extra fryzurze!

 
The Rasmus w komplecie. Widać, że są zadowoleni, być może z udanego koncertu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz