-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

7 marca 2013

"She's a Bomb" - już wkrótce nowy singiel Lauri'ego!

The Rasmus Aga | 7 marca 2013 | | | | | |

Już jest znana data premiery najnowszego singla promującego drugi solowy album Lauri'ego! Piosenka nosi tytuł She's a Bomb. Będzie można ją usłyszeć 15. marca (piątek) podczas programu The Voice of Finland. Również tego samego dnia nastąpi oficjalna premiera singla w Finlandii. Natomiast 18. marca (poniedziałek) o godz. 8:00 czasu fińskiego (godz. 7:00 czasu polskiego) teledysk do She's a Bomb zostanie opublikowany na Youtube na oficjalnym profilu Linta.

13 komentarzy:

  1. Aasdasdsasdsasdsa. *-* Już się jaram. c:

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuuu jestem strasznie ciekawa, cóż tam Lauri wymodził tym razem ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanko czy jest już jakiś trailer tej piosenki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem się doczekać ; DD. Jaram się xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem sie doczekAć... Ciekawe co wymyśli Lauri. Już zdążyłam zatęsknić za Amandą...; -) będzie jakiś dostęp 15 marca do oglądania the voice of finland on-line tak jak było z premierą i 'm a mess? Czy bd musiała jednak poczekać na filmiki z YT? Mam nadzieję, że nie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się znaleźć tv on-line z kanałem Nelonen :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. NARESZCIE !!!! A Lauri pisze o tym na swoim blogu??????

    OdpowiedzUsuń
  8. teledysk już jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie może już być...

    OdpowiedzUsuń
  10. jest już teledysk, wyciekł ,ja osobiście się załamałam, dla mnie jest co najmniej niesmaczny :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wole poczekać, ale jak tam piosenka?

    OdpowiedzUsuń
  12. NO dobra nie mogłąm się powstrzymać.. straszne. Muzyka mogła by być (ale co to jest?!!),ale klip... Lauri chciał by było śmiesznie ,a ja mam po oglądaniu nie smak... tffu
    Przeżyłabym jeszcze klip gdyby to nie lauri się wypinał i rozkraczał.

    OdpowiedzUsuń