-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

16 marca 2013

Występ Lauri'ego w The Voice of Finland

The Rasmus Aga | 16 marca 2013 | | | | | | |

Wczoraj odbyła się oficjalna premiera singla She's a Bomb, z nadchodzącej solowej płyty Lauri'ego. Lintu zaprezentował piosenkę w programie The Voice of Finland. Tuż po programie, filmik z występu pojawił się na Youtube.



 Video na ruutu.fi [klik]

Lauri wraz z dwoma osobami przebrali się za większe klony Amandy! Pewnie każdy fan nie spodziewał się takiej stylizacji. Piosenka została zaprezentowała w wersji oryginalnej, jednak nieco skróconej, a cały materiał leciał z laptopa. Porównując She's a Bomb do piosenek z płyty New World, można stwierdzić, iż singiel jest w stylu electro, gdzie New World został nagrany w stylu pop z domieszką electro. Dlatego możemy oczekiwać kolejnych singli w podobnym stylu, a koncerty Lauri'ego w kostiumie Amandy. 

Po występie w The Voice of Finland
Czy występ przekonał Was do nowego stylu Lauri'ego? 

9 komentarzy:

  1. jak dla występ mega nudny pomimo fajnego pomysłu na kostiumy ;( występ ani troche mnie nie przekonał..

    OdpowiedzUsuń
  2. A co ty o tym myślisz, Aga????? Bo mnie nic a nic nie przekonał występ.... Chyba nowa płyta będzie nie wypałem.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, kiedy pierwszy raz usłyszałam i zobaczyłam video, byłam w lekkim szoku. Jednak takie electro bity nie są mi obce. Czasem posłucham sobie tanecznych piosenek, ot tak :) . Dlatego coraz bardziej przekonuję się do "She's a Bomb", bo ma "to coś", co mi się podoba, czyli chwytliwy, nieirytujący bit :) .

      Usuń
  3. Gdy zobaczylam teledysk nieco sie przerazilam i w pierrwszej chwili pomyslalam, ze to jakis fotomontaz, zgranie, cos w tym stylu.. piosenka nie podoba mi sie, choc czuc troche ten stary styl. Przykro mi to stwierdzać, ale myslalam, ze bedzie cos lepszego. New World mi sie podobalo, ale to juz nie az tak bardzo..
    Pozdrawiam
    Little

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka jest nawet ok tylko ten teledysk ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem dobitnie, wulgarnie i bardzo prawdziwie:
    chjowe jak barszcz, jeżeli cała płyta się zapowiada jak TO, to przykro. Mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak myślisz Agato on śpiewa z playback czy miał w tym kostiumie mikrofon???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to był playback. Jedyne co było "na żywo" to mixowanie piosenki.

      Usuń
  7. Ja rozumiem Lauri'ego. On chce spróbować czegoś nowego, (może) lepszego i innego niż jego styl. Piosenka ogólnie nawet mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń