-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

14 marca 2007

"S-S-S-Story" - część 4

TheRasmus Aga | 14 marca 2007 | Skomentuj
 
(część 4)
by ProTomeT~TR & AGA*
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jakie Pauli zrobił fotki?
 
C.D.N
 

2 marca 2007

Qstock 2007 + nowe info od wytwórni

TheRasmus Aga | 2 marca 2007 | Skomentuj
         




 Tervetuloa!

Dziś znów mam dla Was info o TR. Tym razem dotyczące nowej trasy koncertowej. Wcześnie wytwórnia muzyczna Rasmus'ów (Playground Music) powiadomiła nas o ich letnim tournee.

Przeczytajcie to
(tłumaczenie by AGA*).

UWAGA! Kto jako pierwszy odgadnie kogo przedstawia ta sympatyczna karykatura (po lewej stronie), ten dostanie... uśmiech prezesa  .



~Qstock 2007~
The Rasmus potwierdzili ich pierwszy letni festiwal w Finlandii. Jest to Qstock 2007. Będzie obchodzony 27 i 28 lipca w Oulu, Finlandia :). Wystąpi wiele fińskich zespołów m.in. PMMP, Zen Café, Sonata Arctica, Stam1na, Celtic Frost (z Szwajcarii), Mokoma, Risto, Radiopuhelimet, Viikate, Swallow The Sun, Von Hertzen Brothers, Errors (z Ukrainy) oraz...

 

 The Rasmus



T
rochę dodałam od siebie, a resztę przetłumaczyłam. Pewnie TR zagrają swoje stare, ale extra piosenki. Pierwsza data do dodania:

27-28-07-07 Qstock, Oulu [FI]


 


Teraz otrzymałam najnowsze info od wytwórni muzycznej TR (tłumaczenie by AGA*)


Zespół pracuje intensywnie nad nowym materiałem, ale mogli  zrobić przerwę w pisaniu i narywaniu, aby teraz i potem zrobić kilka występów.

O kurcze, niech tylko się nie zamęczą! Ej, chłopaki, ja żartowałam z tym szybszym nagrywaniem płyty    ! No, ale byłoby miło, gdyby wydali w tym roku ich nowe "dziecko", co nie ;)? Pozdrawiam  


Nastepnym razem: to napewno już będzie 4 część komiksu! Naprawde! Obiecuję! Powiadomię was o tym!