-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

26 listopada 2009

Edycja limitowana Best Of The Rasmus - skany

TheRasmus Aga | 26 listopada 2009 | | Skomentuj

Niedawno pojawiła się na sklepowych półkach limitowana wersja płyty Best of The Rasmus 2001 - 2009, która została wydana z okazji 15 - lecia istnienia zespołu. Dzięki fanom, którym udało się uzyskać jeden egzemplarz z tej unikalnej edycji (nakład: tylko 2000!) możemy zobaczyć co ów książeczka posiada.
Komentarz: TR mieli dobry pomysł, oczekiwałam zaskakujących niespodzianek, ukrytych bonusów, lecz widząc te skany... zawiodłam się. Większość z tych zdjęć (ok. 95%) są w internecie, gdzie każdy fan je widział! Przez co ta książeczka stała się nudna. Wyszłam z założenia, skoro fan produkuje się, czatuje na tą niepowtarzalną okazję zdobycia limitowanej edycji płyty TR, powinien zobaczyć niezwykłe zdjęcia, gdzie nikt i nigdzie ich nie zdobył. A tu co?  K L A P A
Mogli bardziej się postarać, a zapowiadało się świetnie.

  

 
 
 

23 listopada 2009

IRC - Galleria - relacja LIVE co parę minut!

TheRasmus Aga | 23 listopada 2009 | Skomentuj
19:20 - zejście ze sceny i koniec
  
19:16 - Sail Away
19:10 - powrót z fankami i piosenka Rakka XD i gwałt!
  
19:10 - ukłon...
  
19:08 - Guilty
  
19:01 - In The Shadows
  
18:56 - Liquid
  
18:52 - First Day Of My Life
18:47 - przed piosenką No Fear :D
  
18:42 - In My Life
18:38 - Livin' In A World Without You
18:34 - Chill
18:30 - Ghost Of Love
18:26 - piosenka F-F-F-Falling :D
18:20 - rozpoczęcie koncertu piosenką Myself
     
18:05 - Eero na scenie, mówi coś po fińsku. Dość długo :P.
  
18:00 - w tle gra piosenka Happy Xmas :P.
  
17:47 - widok na halę, gdzie znajduje się młodzież oczekującą na TR
17:42 - prezentacja płyty :D
  
17:41 - tylko Aki i Pauli przy laptopie :D
  
17:38 - powitanie TR przed laptopem
  
17:30 - rozpoczęcie