-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

26 listopada 2009

Edycja limitowana Best Of The Rasmus - skany

The Rasmus Aga | 26 listopada 2009 | |

Niedawno pojawiła się na sklepowych półkach limitowana wersja płyty Best of The Rasmus 2001 - 2009, która została wydana z okazji 15 - lecia istnienia zespołu. Dzięki fanom, którym udało się uzyskać jeden egzemplarz z tej unikalnej edycji (nakład: tylko 2000!) możemy zobaczyć co ów książeczka posiada.
Komentarz: TR mieli dobry pomysł, oczekiwałam zaskakujących niespodzianek, ukrytych bonusów, lecz widząc te skany... zawiodłam się. Większość z tych zdjęć (ok. 95%) są w internecie, gdzie każdy fan je widział! Przez co ta książeczka stała się nudna. Wyszłam z założenia, skoro fan produkuje się, czatuje na tą niepowtarzalną okazję zdobycia limitowanej edycji płyty TR, powinien zobaczyć niezwykłe zdjęcia, gdzie nikt i nigdzie ich nie zdobył. A tu co?  K L A P A
Mogli bardziej się postarać, a zapowiadało się świetnie.

  

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz