-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

15 czerwca 2009

Pozbył się swoich "piór"! czyli nowa fryzura Linta

TheRasmus Aga | 15 czerwca 2009 | | Skomentuj
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jakie są ulubione tematy do rozmów fanów Rasmus'ów? Pewnie, nowa płyta, nowy teledysk i takie tam, ale jeden jest wyjątkowo faworyzowany przez młode fanatyczki, a szczególnie maniaczki Lauri'ego. I o tym będzie dzisiaj mowa. Z dedykacją dla ów panienek.

Uwaga, uwaga, dnia 13 i 14  czerwca b.r. obiegły cały świat szokujące zdjęcia przedstawiające...
NOWĄ FRYZURĘ LAURI'EGO!!!

 











 
 

Szczerze? Gdy pierwszy raz zobaczyłam owe zdjęcia, moją pierwszą myślą było: "O kurrr, coś Ty zrobił o.O ??". Najbardziej razi mnie ten przedziałek, ulizana grzywka, jak ... u ... (nie powiem, nie powiem, ale powiem!) ... EMO! Serio, taka była moja reakcja. Lecz jak otrzeźwiałam, stwierdzam, iż nie jest tak źle (no tylko ta grzywa ... grrr >.<).
Pewnie wiele z Was zastanawia się, skąd takie podekscytowanie nieznaczną zmianą wyglądu.
No to teraz Wam to wytłumaczę opierając się na historii z życia Linta. Odkąd sięgam pamięcią (a już jestem fanką dobrych 6 lat), Lauri wiecznie miał średniej długości fryzurę, na żel, czasem był to artystyczny nieład, a czasem a'la Prąd Mnie Popieścił. Lecz zawsze to były długie, urocze kłaki. I tak Lauri stał się charakterystycznym wokalistą, dzięki swojej fryzurze.
Ale przyznacie mi rację, że ładnemu wszystko pasuje i Lauri jest tego dobrym przykładem. Uroczo wygląda i tak młodo :).

9 czerwca 2009

Wypadek Linta! + kolekcja hitów TR

TheRasmus Aga | 9 czerwca 2009 | | Skomentuj




Próbowałem wylądować na Varial Flip (nazwa tricku), ale zamiast tego wylądowałem na plecach i zwichnąłem sobie ramię. Przez 3 godziny błąkałem się wokół helsińskich szpitalach. Na szczęście mój stary znajomy Esa jest szybkim kierowcą i mieliśmy fajną muzykę i Salmiakki (rodzaj słodyczy)w samochodzie. Będę w stanie wystąpić na nadchodzących czterech koncertach w Rosji, bądź co bądź zastanawiam się nad zostawieniem mojej deski dla mojego syna.

Lauri


Oj Lintu, Lintu. Latka lecą, a Ty już nie masz 20 lat ;). Dzięki Bogu, że nic poważnego się mu nie stało i wyliże się z tego. Twardy facet :).


Ostatnio w fińskim radiu miał się pojawić Lauri wraz z Aki'm, w związku z tym, że Lintu miał wypadek, sam Aki dał wywiadu o nowym singlu dla fińskiego rynku, Ghost Of Love.

Kliknij na obrazek, aby obejrzeć video

Aki opowiada o nadchodzącym tournee z Scoprions'ami i Alice Cooper, oraz o duecie z Anette, który będzie umieszczony na nowej składance, gdzie będą piosenki sprzed 10 lat twórczości TR i zostanie wydany jesienią.


Zobacz jak Hattu niszczy biedny stoliczek XD.
Normalnie tarzan z niego :D.

6 czerwca 2009

Nowe gadżety The Rasmus "Black Roses"

TheRasmus Aga | 6 czerwca 2009 | Skomentuj
Koszulki



- - -

Torby



- - -

Top i koszulka z długim rękawem


Foty & zakup: rokkikauppa.com

I co Wy na to? Powiem Wam szczerze, że w ogóle, ALE to w ogóle te ciuchy nie wyglądają na oficjalne towary TR!
Ta prymitywna żółć loga na koszulkach i torbie zniechęca mnie do nabycia. Koszulka damska z wizerunkiem Rasmus'ów też nie reprezentuje się zbyt ciekawie.
Jednak podoba mi się top, czarne t-shirty z różą oraz Justify, lecz zdecydowanie nie są warte swej ceny. Za takie pieniądze można zrobić o wiele ciekawsze koszulki z nadrukami.