-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

9 września 2006

USA album bonus track i foty

The Rasmus Aga | 9 września 2006 |
     

Jejciu, jejciu, jejciu!! Post idzie za postem! Znowu mam dla Was super-wypasione foty i info.

USA-owa wersja Hide From The Sun będzie zawierać ogólnie 17 utworów (oryginalna Europejska wersja ma 11!) Plus video! Dziś możemy ujawnić, że dwa z krążków to Dancer In The Dark i Open My Eyes. Więcej później

A teraz fotki.

Jak ja to zobaczyłam to normalnie...... ahhhh.....    Pozdrawiam!

Kożystając z okazji dam też nowe fotki Aki'ego .



 
   
 

  

Ale z tego Aki'ego wariat :D. Co on, na epulsa (ble) fotki robił :)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz