-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

20 października 2006

Video Immortal i Video Blog!!!!!!, Czas na głosowanie

The Rasmus Aga | 20 października 2006 |
Terve! Przepraszam, że 2 dni temu nie opublokowałam notki, ale tłumaczenie tekstu Video Immortal trwało ok. 3 - 4 godziny. Na szczęście skończyłam i także wklejam Wam przedwczorajszą informacje od TR. Mile widziane komentarze :).
~ Video Immortal... ~

Witamy wszystkich,
Jesteśmy bardzo podekscytowani nagraniem, na którym widać trochę prawdziwejżywej energii zespołu! Tam są również kilka wspaniałych ujęć naszych fanówbawiących się dobrze na sali. Długość video została nagrana głównie przeze mniei klika przyjaciół na skomplikowanych scenach w Południowej Ameryce,Argentynie, Chile, Guatamala, Meksyku, Japonii i Nowym Jorku.

Kiedy byłem w Argentynie, potrzebowałem kupna więcej Super8 rolek, więcoglądałem się w Internecie za filmowym dystrybutorem. Znalazłem jeden numertelefonu i adres i zadzwoniłem tam i wziąłem taksówkę. Okazało się, że tenadres jest w apartamencie, na czwartym piętrze i tam jest ten jeden facet,który jest kierownikiem własnej, małej spółki produkcyjnej i oni kolporująSuper8 w Argentynie. Mieliśmy rozmowę i  powiedziałem temu facetowi, abyprzyjechał na nasz występ z jego dziewczyną i rzeczywiście pojawili się, abynagrać nasz koncert na mojej kamerze.... Świetna zabawa! I w mieście większośćnie mówiło po angielsku, więc cała sprawa była ludzkim aburdem, szczęśliwymstrajkiem.... (bezsensu te zdanie jest :P).

W Tokio, otrzymałem kamerę (Nikon r25 Super8mm) od tego faceta, który sprzedajeto na eBay'u. Kupiłem 2 rolki filmu wcześniejszy i zdecydowany, aby trafićbrzeg, gdzie widziałem kilka bezdomnych ludzi dzień przed i ich małe butki inamioty. Całe miejsce było  ludzkie, ekscytujące, upiorne, smutne idotkliwe. Ci ludzie gotowali swoje kluski na chodnikach niedaleko brzegu rzeki,oglądają TV z kradzionej elektryczności, spędzają swój czas rozmawiając i pijącna uboczu.... ktoś miał pralnie zorganizowaną i czystą na zewnątrz ich namiotu,która została zbudowana za płótnem i tanią deską....

W Południowej Afryce mieliśmy wizytę u kilku wiosek. Ogólnie poszliśmy do domuNelsona Mandela i zrobiliśmy kilka zdjęć klika lokalnym dzieciom... tu życiejest zupełnie inne.... wyobrażać sobie mały szałas, na zewnątrz metalowe płyty,podłogą jest tylko ziemia, wielkość to 2 metry na 2 metry, 35 stopni C wsłońcu, próbujesz opiekować się trójką dzieci i gotować mięso.... właśniesporządzony w obecności świadków wszystko to jest zupełnie ciężkie....zagraliśmy 3 występy tam na krajoznawczym festiwalu, Metallica była głównymzespołem i spotkaliśmy Lars U. i James H.!

W Meksyku mieliśmy przejażdżkę tym legendarnym helikopterem, wystartowaliśmy zdolnej części Meksyku City i zakończyliśmy obok parkingu Aztecas Stadion gdzieśw bezkresnym przedmieściu miasta. Zagraliśmy 3 piosenki tam na przeciwko 80 500ludzi, jakieś zwariowane uczucie chodząc po scenie i cała adrenalina.....
Tam są również trochę ujęć z Nowego Jorku na video, nagrałem to w 1998 r.,kiedy byłem tam na wakacyjnej podróży, Bliźniacze Wieże oczywiście nadal tambyły i Nowy Jork był wciąż fascynujący i czujący się dobrze....
Odczucie Super8 materiału jest bardzo różny do czegoś jeszcze.... jakkolwiek światło właśnie zachowywało się różnie porównując do video i szerokich filmów, tam jest coś bardzo emocjonalnego i magicznego w Super8 filmie.
Mam nadzieje, że podoba Wam się video!
Eero

  

~ Video Blog !!!!!!!!!!!!!!! ~

Jak fajne jest to! http://www.drt-entertainment.com/therasmus/Zespół będzie dodawać nowe video blogi teraźniejsze i wcześniejsze!
~ Time to vote! ~
Pomóżcie i zagłosujcie!
Dzięki bardzo!

A na koniec... zdjęcie naszej, wesołej gromadki :D. Pozdrawiam!
 

Nastepnym razem: Narazie nie przewiduje kolejnej notki, ale jak coś ciekawego znajde to odrazu napisze :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz