-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

10 października 2006

Immortal - już jest!! Ale....

The Rasmus Aga | 10 października 2006 |

Siema ziomy i ziomale! Pisze do Was, otóż obiła mi się o uszy, raczej o oczy radosna nowina!
JUŻ MOŻNA OBEJŻYĆ NAJNOWSZY KLIP THE RASMUS CZYLI IMMORTAL!
Klikać   tutaj !

Ja już widziałam. Bardzo mi się podoba! Dokładnie wygląda jak TR opisali wcześniej: urywki z kocertów i połączenie nagrań. Widac, że jest zrobione amatorską kamera, ale też są momenty naprawde super! A co oznacza w tytule postu słowo "Ale" ? Otóż... zastanowiło mnie dwie rzeczy:
1. Dlaczego TR oficjalnie nie zapowiedzieli klipu?
2. Nie zauważyłam momentu z urywku Remember to brush your teeth! A Wy?
Dziwne, co nie? Mam nadzieje, że wkrótce to wszystko się wyjaśni :).

Poprawka! UWAGA!
Dodane 12.10.06
Wczoraj (11.10.06 r., środa) o godz. zostało oficjalnie potwierdzony najnowszy teledysk The Rasmus! Wcześniejsze moje przepuszczenia zostały rozwiane przez te info. Urywek Remember to brush your teeth! został znaleziony w dwóch momentach (trwa ok. 2 sekundy). Oto jeden z nich:
  Czas - 1:23 min.
A teraz klika screen' ów z klipu. Pozdrawiam wszystkich!

  
Piękna scena!
 
Hehe :), co za kapelusik!

Przepraszam, że screeny są kiepskiej jakości, ale wiecie... to z YouTube.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz