-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

8 sierpnia 2005

Trasa koncertowa

The Rasmus Aga | 8 sierpnia 2005 |
Na stronie www.therasmus.com  jest przedstawiona cała lista trasy koncertowej.Jak przesuniecie kreskę na sam dół tego spisu to zaskoczy Was hahaha.Możecie nawet nie uwierzyć, ale to prawda hehehe.Ja osobiście nie będę obecna na tym koncercie, ponieważ dla mnie to za daleko i rodzice mi nie pozwolą kwas.No niestety smutek.A tak bardzo chce zobaczyć Lauri'ego, Aki'ego, Pauli'ego i Eera jak dają czadu na scenie...no, ale marzenie dalej jest marzeniem i może pewnego dnia sen się spełni...hehehe.Mam taką, cichą nadzieję.Współczuje wszystkim, którzy tak jak ja nie pojadą na koncert oraz życze wszystkim, którzy będą szaleć i piszczeć i wzdychać i mdleć...(i tak dalej oczko3 ) na widok tych aniołów, aby nie zapomnieli tego wielkiego wydarzenia.Daleko jeszcze do koncertu, ale warto już szykować kase na bileciki .Pozdrawiam żaba


Oby było tak pięknie...a nawet piękniej hehehe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz