-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

23 listopada 2013

Międzynarodowy Dzień The Rasmus!

TheRasmus Aga | 23 listopada 2013 |
15 - letni Lauri
Dziś jest wyjątkowy dzień, który zespół szczególnie wspomina. Cofnijmy się do 1994 roku. Otóż dokładnie 19 lat temu zespół wystąpił po raz pierwszy przed publicznością. W wieku 15 lat chłopcy pojawili się na scenie swojej fińskiej szkoły gimnazjalnej w Suutarila [Helsinki]. Wystąpili z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Piosenki, jakie zagrali podczas występu: MyselfFunky JamFrogPolly (Nirvana), Hän-mies (Kummeli). Dzięki oficjalnej strony The Rasmus możemy się dowiedzieć innych szczegółów zespołu z młodzieńczych lat.  

Pierwotny skład zespołu był to: Lauri Ylönen, Eero Heinonen, Pauli Rantasalmi i Jarno Lahti. Po roku perkusista został zastąpiony przez Janne Heiskanen'a, który grał w zespole do 1999 roku. Miejscem prób, gdzie tworzyli i grali swoje kawałki była piwnica rodziców Pauli'ego, która była cała pomalowana na żółto. Sposób na promowanie muzyki zespołu znalazł Eero, gdzie w szkolnym radiu grał własne piosenki. Zanim nazwa zespołu The Rasmus weszła w życie, wcześniej nazywali się Rasmus, Anttila, Sputnik, Trash-mosh. Ostatni występ, gdzie zagrali w szkole Suutarila, odbył się 23. listopada 2009 roku. Był to koncert dla obecnych uczniów szkoły oraz był transmitowany na żywo. Osobiście oglądałam występ w Internecie, a relację na żywo zdawałam na blogu [zobacz: Zdjęcia - występ The Rasmus w szkole Suutarila]. 

To tylko kilka informacji z początków zespołu, ale mają one w sobie magię wspomnień. Dzięki ciężkiej pracy, determinacji i talentowi The Rasmus stał się popularny w całej Finlandii, a potem na całym świecie.  To właśnie na cześć tej chwili, 23. dzień listopada został okrzykniętym  Międzynarodowym Dniem The Rasmus

Występ z 23.11.2009 r., gdzie The Rasmus świętowali 15. rocznicę pierwszego występu we własnej szkole

3 komentarze:

  1. Wow, jak to czytam, poprostu nie moge uwierzyć, że TR tak długo grają!
    Hehe, nie wiedziałam wcześniej, że istnieje międzynarodowy dzień TR :)
    Fajnie wiedzieć :D
    Dzięki, że nam wszystkim przypomniałaś ;)


    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tacy młodzi a tak dużo już osiągnęli...
    Patrycja ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Są bardzo utalentowani :) jestem z nich dumna że tak długo... Niech grają jeszcze dłużej. Zazdroszczę im takiego talentu. To prawda w młodym wieku bardzo dużo osiągnęli dzięki ciężkiej pracy wytrwałości no i wiadomo talentowi.

    Pozdrawiam
    Aneta :*

    OdpowiedzUsuń