-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

29 listopada 2013

"My House" - oficjalny klip!

The Rasmus Aga | 29 listopada 2013 | | |

Zaledwie 2 dni temu pojawiła się informacja o nowym singlu projektu Amanda (zobacz: Premiera nowego singla "My House" Lauri'ego już w piątek!). Niespodziewany teledysk do 3 singla My House został dzisiaj opublikowany na profilu Amanda na Youtube. Zapraszam do oglądania!



Pobierz My House
wersja .mp3
Plik jest bezpieczny

Teledysk rozpoczyna się wstrząsająca wiadomością o śmierci Lauri'ego w pokoju hotelowym. Na miejscu zdarzenia zjawia się reporter i policjant z wąsami, za którymi się kryje sam Lauri. Następną sceną jest pogrzeb, gdzie Amanda rozpacza nad zmarłym Lintem. Po smutnym pożegnaniu, Amanda postanawia zająć się sprawą zagadkowej śmierci muzyka. Mały detektyw zjawia się w pokoju, gdzie popełniono mord. Za pomocą lampki ultrafioletowej poszukuje śladów, które mogą mieć kluczowe znaczenie w sprawie. Dzięki diodzie UV znajduje znak, który przedstawia palmę. To może tylko oznaczać tajemną bazę morderców Lauri'ego. Amanda postanawia pomścić swojego przyjaciela. Jednego ze zbrodniarzy szantażuje, gdzie po chwili ujawnia tajemnicę. Bez zastanowienia Amanda udaje się do miejsca pobytu z nadzieją odnalezienia żywego Linta. Po podróży samolotem i przejażdżce wielbłądem, znajduje się na plaży, gdzie odkrywa szokującą prawdę. Z niedowierzaniem spogląda na tańczącego Michael'a Jackson'a (w roli Lauri) i Elvisa Presley'a. Ni stąd ni zowąd, pojawia się... Lauri! Amanda jest w totalnym szoku. Nie sądziła, że każdy z gwiazd muzyki upozorował własną śmierć.


Teledysk do piosenki My House powstał podczas pobytu Lauri'ego w Los Angeles. Klip został nakręcony w tym samym czasie co teledysk She's a Bomb (zobacz teledysk). Dopiero po kilku miesiącach został on opublikowany, a dziś jest jego premiera. Według mnie, video jest ciekawe, zabawne i opowiada historię, a co najważniejsze - pojawia się Lauri i Amanda. Lintu wcielił się w kilka ról, co udowodnił, że jest niezłym aktorem. Jeśli chodzi o samą piosenkę - melodia i tekst są ok, jednak nie zagości ona w mojej playliście. Dlaczego? Irytuje mnie jeden dźwięk, który jest słyszalny na pierwszym planie, coś w stylu 8-bitowego brzmienia. Przyznam - jestem fanką SNES i gier z tamtych lat, ale nie wyobrażam sobie słuchania takich dźwięków obecnie i to nagłos albo (co gorsza) przez słuchawki. Mimo, iż często nie będę słuchać My House, to jednak siedzi mi ona w głowie.



Czy Wam się podoba teledysk? Co sądzicie o piosence? 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o teledysk- jest świetny! Hahahahaha i śmieszny! Lauri jest super aktorem! A co do piosenki to takie se ;|


    POZDRO

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka taka sobie, trochę nudnawa, ale zdecydowanie lepiej się jej słucha oglądając teledysk, druga połowa teledysku zdecydowanie lepsza od pierwszej. No i tańczący Lauri wymiata :-). Przesyłam pozdrowienia :-)

    IWKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ten gość chyba nigdy mnie nie przestanie zaskakiwać. Piosenka wpada w ucho jak dla mnie i pewnie z głowy długo nie wyjdzie...Ale widok Lauriego w trumnie trochę mnie zasmucił, ale to tylko na początku. Zasze będę jego fanką bez względu na to co stworzy.
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero dzisiaj usłyszałam tą piosenkę i jestem w niej zakochana :)
    A co do teledysku to świetny. Kurczę po ostatnim klipie myślałam że to będzie katastrofa ale jestem mile zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń