-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

16 kwietnia 2013

8. urodziny bloga!

The Rasmus Aga | 16 kwietnia 2013 |
Dziś jest wyjątkowy dzień. Otóż 8 lat temu powstał blog The-Rasmus-Aga . Cieszę się, że mogę go tworzyć dla Was, drogich fanów TR! Nie wiecie jaką radość sprawia, kiedy po napisaniu notki, dzielicie się swoimi myślami, wrażeniami i wspomnieniami. Dlatego chciałabym podziękować wszystkim fanom The Rasmus - bez Was zespół nie występowałby w Polsce, a blog dawno poszedłby w zapomnienie. 
Na uczczenie tego dnia, postanowiłam zrobić zdjęcie własnej osoby, wpiąć kilka piórek i pobawić się efektami :) . 


Dziś są również imieniny Julii, dlatego wszystkim Juliom składam najserdeczniejsze życzenia, a w szczególności Julii, która chętnie odwiedza bloga i ma przemiłą koleżankę, Violę :) . 

Kiitos!

14 komentarzy:

  1. super zdjęcie ;) tak więc STO LAT ! ;D ms

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga gratuluję wytrwałości! Prowadzenie bloga zobowiązuje do systematyczności, która u Ciebie jest godna pozazdroszczenia ;) 8 lat bardzo szybko zleciało nawet nie wiadomo kiedy i gdzie... Twojego bloga śledzę od samego początku i jestem mu wierna, bo zawsze dowiaduję się stąd różnych nowinek, bo jak zwykle Ty wszystko wiesz ;). Z okazji 8. rocznicy życzę nieustannej wytrwałości i aby pisanie tego bloga nigdy Ci się nie znudziło! Ponadto życzę Tobie jak i sobie wielu wspaniałych spotkań z The Rasmus! ;)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :) Wiesz jak bardzo się cieszę , że mogłam Ciebie poznać na żywo :) Mam nadzieję, że pewnego dnia razem będziemy się bawić na koncercie TR ;)

      Usuń
    2. Też mam taką nadzieję Agatko i również się cieszę że Cie poznałam;)
      Patrycja

      Usuń
  3. Hej Aga! Przede wszystkim gratuluję Ci wspaniałego bloga. Dzięki temu blogowi jestem a przynajmniej staram się być na bierząco z wiadomościami o TR. Praktycznie od samego początku jego istnienia śledzę go. Życzę Tobie samych sukcesów zarówno z prowadzenia bloga jak i w życiu prywatnym. Życzę Tobie także jak najczęstrzych wizyt na koncertach TR i ogólnie spełnienia marzeń. Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  4. OD KIEDY ZACZĘŁAM SŁUCHAĆ TR I SZUKAĆ INFORMACJI WPADŁAM NA TWÓJ BLOG. OD TEJ PORY JESTEM Z "TĄ" ZAKŁADKĄ NA CO DZIEŃ. DZIĘKI SERDECZNE, PRZESYŁAM SŁONECZNE POZDROWIENIA ZE ŚLĄSKA.
    IWKA.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również kiedy zaczęłam słuchać TR wpadłam na twojego bloga i on był moim źródłem informacji i roznych znajomości. Podziwiam Cię za to, że prowadzisz go 8 lat, że już dawno temu miałaś tą szansę zakochać się w The Rasmus! [Ja jako dziecko nie myślałam o muzyce. Dlatego byłam z nimi tak krótko (ostatnie 3-4 lata?)]

    Gratuluję i życzę wspaniałej dalszej pracy nad blogiem!!! Na prawdę gratuluję, to wspaniała rzecz!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem fanką TR od prawie dwóch lat (nie dziw się :D). Wpadam na twojego bloga bardzo często. Cieszę się, że nadal prowadzisz tego bloga, ponieważ właśnie od Ciebie dowiaduję co u chłopaków słychać. Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga, a zwłaszcza to zdjęcie u góry. A Twoje zdjęcie z piórkami jest świetne ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Należą Ci się gratulacje za tak wytrwałe oraz systematyczne prowadzenie bloga! Jest potrzebny dla nowych jak i zarówno starszych Fanów TR. Dzięki niemu poznałam moich idoli, których wielbię już od czterech lat. :) Dlatego życzę Ci jeszcze wielu, wielu lat prowadzenia tego bloga oraz wielu nowych czytelników. A przede wszystkim życzę wszystkim Fanom dużo udanych koncertów <3
    Poza tym ładnie Ci w piórkach :)
    ~Hattuska28

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że wciąż prowadzisz bloga, jesteś świetna! I
    ładnie Ci w piórkach.
    Dzięki, Aga
    Viola:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego, co najlepsze ! Bądź naszą informatorką ze świata Rasmusów przez kolejne miliony lat <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wytrwałości ;] .... wiele blogów z tamtego okresu o TR już dawno nie istnieje... pamiętasz może bloga o takim adresie => "http://rasmusect.mylog.pl/" ??? Fajno ze dalej działasz... oby tak dalej :D

    Pozdrawiam
    Martti

    OdpowiedzUsuń