-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

2 marca 2011

Voice: plany Lauri'ego

The Rasmus Aga | 2 marca 2011 |


- Chłopaki lecą do Finlandii na początku lipca. Zdecydowaliśmy się na cotygodniowe spotkania na Skype, a następnie potem będą przygotowania do nagrywania. Na poprzednich nagraniach zrobiliśmy więcej piosenek na komputerze.

Mimo wydania New World, który jest tuż za rogiem, wokalista nadal nie ma dużych pre-projektów, które zostały poczynione, takie jak zaplanowane trasy koncertowe.

- Na razie, biorę album w małych krokach. Album został wydany przez własną wytwórnię płytową. Zaplanowano kilka telewizyjnym występów i byłoby miło zrobić coś także w innych krajach. Kilka prostych festiwali byłoby dobrze zrobić także w Finlandii. Jesienią, jeśli wszystko pójdzie dobrze, to może zrobić jeszcze kilka koncertów.
Źródło: voice.fi

Mogę dodać, że ostatnio miałam sen dotyczący nowej płyty Lauri'ego. Śniło mi się, że włamałam się na pocztę e-mail Linta. Udało się za trzecim razem przy wpisywaniu hasła. Nie pamiętam adresu, ale hasło miał: My Baby (skojarzyłam z jego partnerką, Paulą :D). Na swojej poczcie miał nowe piosenki i inne ważne dokumenty. Szybko  wszystko ściągnęłam na komputer i... obudziłam się :D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz