-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

19 marca 2011

"New World" - opis piosenek wg Lauri'ego

The Rasmus Aga | 19 marca 2011 | |


Disco-nnect
Utwór jest zbudowany w całości z improwizacji, a może tylko dlatego, że album ma  zaskakujące i orzeźwiające melodie. Przez cały album temat był spontaniczny.

Heavy
Wydany jako pierwszy singiel i również powstał jako pierwszy. Byłem w Singapurze z Pauli'm, kiedy wpadłem na pomysł muzyki, która idealnie pasuje do jazdy w nocy. Tytułem roboczym płyty było Nightride. W tekście Heavy omówiono wolność słowa i jej brak.

Have A Little Mercy
W Have A Little Mercy jest dość drażliwy temat: anoreksja. Przed lustrem często jest ciężko patrzeć na siebie samego, ale buduje się też samokrytykę przez innych. Nacisk na "przykłady" zakłóca postrzeganie publicznego piękna.

Hello
W tej piosence niewinna dziewczyna dokonuje egzekucji przed tłumem. Tekst piosenki mówi, jakie to uczucie jak się umiera. Brzmienie utworu jest bardzo artystyczne i ma dotyk muzyki Björk.

In The City
Piosenka jest iście night ride'owa. W piosence jest kwestionowana sprawa nierozważnego zawierania małżeństwa. Prawie wszyscy moi znajomi, którzy byli w małżeństwie są obecnie rozwiedzeni. W odniesieniu do małżeństwa, że ​​nie warto się spieszyć, nie wszystkim parom pasuje małżeństwo lub jest niekonieczne. Nigdy nie śpiewałem tak wysoko jak w tej piosence.

You Don't Rememeber My Name
Jest to opowieść o ukochanej osobie, która nawet cię nie dostrzega. W tekście jest coś w stylu szlagieru i z fińskiego uczucia.

Because of You
Because of You to pierwszy i prawdopodobnie ostatni utwór, który napisałem dla mojego syna, Juliusza. W piosence mówię o jego znaczeniu w moim życiu.

What Are You Waiting For?
Teksty opowiadają o One Night Stand (tzn. przygodny, jednej nocy seks). Piosenka ma dość gorące bity!

Got You On My Mind
W tej piosence jest ekscytująca atmosfera. Zaśpiewałem piosenkę tak cicho jak tylko potrafiłem. Byłoby miło usłyszeć ten utwór jako tło filmu! Tekst jest dość psychodeliczny, a może nawet sam nie zorientowałem się jak powstał.

New World
Koncert zaczynający się od tej piosenki byłby świetny! Ma podpowiedzi do Terminatora 2: Dzień Sądu. W piosence występuje robot jako gość o imieniu Vicky.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz