-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

4 marca 2011

Teksty piosenki płyty "New World"

The Rasmus Aga | 4 marca 2011 | | |
TEKST PIOSENKI HELLO

Ta piosenka to historia o dziewczynie, która jest skazana na śmierć. Historia jest podobna do pierwszych stron książki Leo Tolstoi Zmartwychwstanie, którą przeczytałem po napisaniu piosenki. Ta piosenka jest bardzo teatralna i idealnie pasuje do stworzenia teledysku.
- Lauri



Ciche oddychanie powietrza grudnia
Okno zostawiono otwarte, ona leży na podłodze
Żadnych pytań, jury przemówiło
Nikt nie słyszy jak ona szepce wołanie

Hello
Czy ktoś tam jest na mrozie?
Hello
Czy ktoś tam jeszcze jest, kto został sam
Hello

Niesprawiedliwość wygrała tak jak ona wspina się na platformę
Obcy ludzie wpatrują się i machają na pożegnanie
Zamyka swoje oczy przed szaleństwem wokół niej
Oddycha powietrzem tego świata ostatni raz

Hello
Czy ktoś tam jest na mrozie?
Hello
Czy ktoś tam jeszcze jest, kto został sam
Hello

Może to jest jak zaśnięcie
Może nie jest tak źle
Nie zamierzam zostawić tutaj poczucia winy
Nie zamierzam pozwolić Ci mieć to
Naprzód, zmiażdż i połam moje kości
Ale nigdy nie dotniesz mojej duszy
Wolałbym nawet ujechać piorun
niż nic nie poczuć
Czy ktoś tam jest na mrozie?
Czy ktokolwiek jest tam?
Hello


TEKST PIOSENKI BECAUSE OF YOU


Chciałem napisać piosenkę dla mojego małego synka. Wiem, że to trochę banalne, ale czułem, że robię coś dobrego.
- Lauri



Przez Ciebie próbuję przetrwać trudniej znalazłem się przy życiu próbuje trudniej
Przez ciebie zrobiłem rzeczy, które nigdy nie myślałem, aby zrobić
Pozwoliłem swojej duszy zasmakować bólu
Postawiłem siebie przeciw regułom

Przez Ciebie nie pozwalam nocy
Aby wypełniła moje niebo, przyciemniła mój widok
Przez Ciebie skłaniam się ku świetle
Przez Ciebie mam coś do stracenia

Oglądaj i ucz się, nigdy nie narzekaj na błędy, które robię
Twoje ufne oczy płoną na mojej skórze, w środku moje serce płacze
Tęsknię za latami nieładu, ale martwię się o wczoraj

Przez Ciebie nie pozwalam nocy
Aby wypełniła moje niebo, przyciemniła mój widok
Przez Ciebie skłaniam się ku świetle
Przez Ciebie mam coś do stracenia

TEKST PIOSENKI HAVE A LITTLE MERCY


 
Lustro na ścianie powiedz kolejne kłamstwo
Kłam o moim wieku, o kolorze oczu
Lustro na ścianie pokaż mi jak to jest
Wpatrując się w twarz, które wita Cię z uśmiechem
Lustro na ścianie mi powiedzieć jakie to uczucie
Być zadowolonym, czuć się dobre wewnątrz
Lustro na ścianie pokaż mi jak to jest
Kochać kogoś, że sprawia, że chce ci się płakać

Opowiedzieć inną historię, powiedz mi nie martw się
Pozwól mi znaleźć powód,
Powiedz mi, że jestem dobry tylko taki jaki jestem

Powiedz inną historię z happy endem
Powiedz mi, nie martw się
Udawaj dalej
Powiedz mi, że istnieje niebo za oknem
Powiedz mi, że jest światło za drzwiami

Miej trochę litości
Nie pozwól mi się załamać
Powiedz, że to wszystko skończy się, zanim się obudzę
Pozwól mi zasnąć
Musiałem śnić pomimo wszystko
Miej trochę litości

Lustro na ścianie powiedz kolejne kłamstwo
Kłam o moim wieku, o kolorze oczu
Lustro na ścianie pokaż mi jak to jest
Wpatrując się w twarz, które wita Cię z uśmiechem
Miej trochę litości

Miej trochę litości
Nie pozwól mi się załamać
Powiedz, że to wszystko skończy się, zanim się obudzę
Pozwól mi zasnąć
Musiałem śnić pomimo wszystko

TEKST PIOSENKI WHAT ARE YOU WAITING FOR?



Powiedz mi, że mnie kochasz
Powiedz mi kłamstwo
Na co czekasz?
Na co czekasz?

Opowiedz mi historię
Udawaj, że to prawda
Na co czekasz?
Na co czekasz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz