-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

29 marca 2011

Radio Nova - wywiad z Lauri'm

The Rasmus Aga | 29 marca 2011 | |
W poniedziałek (28.03) odbył się wywiad z Lintem w radiu Nova. Opowiedział o nowej solowej płycie. Dla Was przytaczam najważniejsze informacje z wywiadu.


 

Lauri mówi, że jest muzykiem parę dobrych lat oraz, że to dobry czas na nagranie solowej płyty. Marzy, aby wykonać więcej solowych płyt w przyszłości. Wspomina, że praca z The Rasmus idzie powoli i potrzebują 3 lat, aby nagrać album z 10 piosenkami. Lauri lubi pracować z The Rasmus, ale czuje się dobrze tworząc muzykę samodzielnie. Zespół dopinguje Lauri'emu i popiera jego pracę. Lauri próbuje poróżnić muzykę pomiędzy stylem TR a jego solową płytą. Kiedy tworzył album, słuchał sporo Duft Punk, Björk i Prodigy. 
Źródło: radionova.fi        

Sądzę, że ta zmiana stylu muzyka wyjdzie Lauri'emu na zdrowie. Jeśli Lintu spojrzy na muzykę z innej strony, to możemy się spodziewać, że nagra mocny, rockowy album. Na swoim przykładzie, mogę powiedzieć, że mimo, iż jestem wierną fanką rock'a, chętnie słucham popowych piosenek z dobrym bitem. To już AŻ 3 lata jak czekamy na nową płytę. Mam nadzieję, że moje spostrzeżenia się nie mylą i niedługo będziemy mogli usłyszeć nową, rasmusową płytę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz