-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

28 lutego 2011

"Heavy" - oficjalny teledysk!

The Rasmus Aga | 28 lutego 2011 | | | |

 Muszę Wam powiedzieć, że strasznie, ale to STRASZNIE podoba mi się teledysk! Prosta historia, ale z ciekawymi pomysłami! Zrealizowanie - rewelacyjne! Jeden z momentów, który mnie rozbawił to widok zdjęcia Lauri'ego i ludzika w ramce :D. Podoba mi się sceneria. Można doszukać się stylu steampunk'u. Także klimat jest taki... fiński! Również uwzględniono efekty specjalne, które wyglądają niebanalnie. Lauri wcielił się w aktora. Rzadko można go spotkać w takiej roli. Myślę, iż przesłanie klipu jest dość proste - tekst piosenki świetnie je opisuje. Teledysk przyjemnie się ogląda.
A jak Wam, drogim fanom, widzi się klip?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz