-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

8 lutego 2011

Płyta New World i singel Heavy - okładka i fragment piosenki

The Rasmus Aga | 8 lutego 2011 | |
W Internecie pojawiła się okładka i lista utworów nadchodzącego solowego albumu Lauri'ego.
 
Solowa płyta New World
premiera 30.03.2011
1. Disco-nnect
2. Heavy
3. Have A Little Mercy
4. Hello
5. In The City
6. You Don't Remember My Name
7. Because Of You
8. What Are You Waiting For?
9. Got You On My Mind
10. New World
Także opublikowano okładkę do singla Heavy i jej 30-sekundowy fragment.

Singel Heavy
premiera 25.02.2011


Posłuchaj

Od samego początku byłam otwarta na nowe zmiany w stylu muzyki TR czy też samego Lauri'ego. Muszę z Wami się podzielić szczerą, dość krytyczną opinią (pierwszym wrażeniem).
Po zobaczeniu okładki Heavy muszę szczerze powiedzieć, że jest... mało męska! Strasznie nie podoba mi się poza Lauri'ego. Może i wygląda artystycznie i oryginalnie, ale jak dla mnie, to zupełnie do niego nie pasuje. To samo mogę powiedzieć o muzyce. Jak dla mnie, fanki TR, jest kompletnie słaba, kiczowata i tandetna. Przemianę Lauri'ego można porównać do zmiany Agnieszki Chylińskiej. Mimo, iż rockmanka przeszła ogromną metamorfozę muzyczną, to Agnieszce bardziej pasuje zmiana niż Lauri'emu. Muszę przyznać, że czasem lubię posłuchać dobrego beatu, ale to co reprezentuje Lauri - nie przekonuje mnie. Sądzę, iż tworząc ten album Lauri pomyślał: "A, nie wyrzucę tej piosenki, może się przydać, wrzucę na płytę". To tak samo mogę porównać do wyrzucenie śmieci i ponowne w nim grzebanie... Wątpię, aby tym solowym albumem zdobył moje uznanie.
Sądzę, iż jedynym powodem stworzenia tego albumu jest zarobem, większa sława i powiększenie grona fanów, nie koniecznie fanów rockowego brzmienia TR.

Czy Wam, drogim fanom, podoba się styl muzyki w piosence Heavy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz