-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

7 lutego 2011

Lauri i Paula na galii Jussi

The Rasmus Aga | 7 lutego 2011 | | |
Niedawno odbyła się gala rozdania nagród w przemyśle filmowym w Finlandii. Na uroczystości pojawił się Lauri wraz z ukochaną, Paulą. Przeprowadzono z nimi krótki wywiad.
I - reporter, P - Paula, L - Lauri
I: Jak się czujecie tej nocy?
P: Jesteśmy bardzo podekscytowani i z niecierpliwością czekamy na świętowanie The Princess. Tęskniłam za załogą, więc jest świetnie znów ich zobaczyć. Nie widzieliśmy się dość długo.
L: Yeah. Woohoo!
I: Jak się masz?
L: Czuję się świetnie. Super, mogę być tutaj. Nigdy tutaj nie byłem. Przyznaję, że widziałem tylko jeden z filmów, ale obiecuję, że jutro pójdę i je zobaczę. Robimy świetne filmy z Finlandii. Mamy galę Emma, gdzie celebrujemy przemysł muzyczny, a tutaj mamy wszystkie filmy, więc jest super, że mogę być tutaj.
P: Jestem wielka fanką Dome (Karukoski, jeden z najpopularniejszych fińskich reżyserów). Przypuszczała, że pójdę i zobaczę jego film, ale niestety nie mogłam, ponieważ byłam chora. Więc jest następny na liście.
I: Jak planujecie świętować tę noc?
P: Jak? Więc, w najlepszym towarzystwie, przy naszym filmowym stoliku. To będzie najlepsza rzecz tej nocy.
L: Może mała herbatka. Z miodem, żeby nie stracić kontroli.
I: Bierze Cię przeziębienie?
L: Tak, coraz bardziej. Myślę, że możesz usłyszeć przez mój głos.
I: Więc nie musisz śpiewać dzisiaj?
L: Zobaczymy, może tam jest niespodzianka.
I: Dziękuję Wam za rozmowę.


Także, na stronie mtv3.fi pojawiła się notka na temat ich życia prywatnego. Tłumaczą ją na polski, mogę w skrócie napisać, że mówi ona o obecnym miejscu ich zamieszkania. A sam Lauri mówi:

- Prowadzimy spokojne życie. Nasze życie jest przygodą.

Muszę powiedzieć, że Paula wyładniała. A Lauri jak zwykle sexi :D. Cieszę się, że plotki dotyczące ich związku się wyjaśniły. Są razem i szczęśliwi :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz