-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

26 sierpnia 2012

Występ The Rasmus w Uniejowie! Zdjęcia i video

The Rasmus Aga | 26 sierpnia 2012 | |
Dzisiaj The Rasmus wystąpili na koncercie w Uniejowie! Występ był transmitowany "na żywo" przez TVP 2. Koncert rozpoczął się o godz. 20:05, a The Rasmus zagrali jako pierwsi. Trafiło na In The Shadows. Zespół wystąpił bez Pauli'ego, jednak ktoś jego zastąpił. Lauri śpiewał "na żywo", co mnie bardzo ucieszyło.

Na drugim wejściu, TR zagrali I'm a Mess oraz zaraz po niej Stranger. Zespół miał wiele energii, co było widać na scenie. Osobiście koncert oglądałam w tv i bardzo mi się podobało! Chłopaki świetnie zagrali! TVP2 opublikowało filmiki z występu TR.

Zdjęcia
  
Źródło: turystykauniejow.pl


Video

In The Shadows
[klik]

I'm a Mess
[klik]

Stranger
[klik]

Uwaga, uwaga!!! Ogłaszamy konkurs na najciekawsze pozdrowienia przesłane podczas dzisiejszego koncertu. Trzeba je opublikować jako post. Nagroda - płyta The Razmus z autografami. START!!!

Wpisujcie pozdrowienia [tutaj] .

 Uwaga rozstrzygamy konkurs! Najbardziej wzruszyły nas przerosimy za zniszczone łóżko:

"Rafał Kowalewski

Pozdrowienia dla Adriana któremu zarwałem łóżko na wakacjach xD Mam nadzieję że mi wybaczysz iż musiałeś spać na podłodze, na materacu przez resztę pobytu :D"

Zwycięzcę prosimy i wysłanie swoich danych jako wiadomość. Gratulujemy i życzymy przyjemnego słuchania płyty The Rasmus :)

Kto był w Uniejowie? Podobał Wam się występ TR? 

9 komentarzy:

  1. Co się stało z Paulim!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem... Mam nadzieję, że wkrótce się dowiemy gdzie się podział.

      Usuń
  2. Też oglądałem w TV, ale dostrzegłem grupkę "naszych", którzy wyjątkowo szaleli podczas występu TR. A jeśli o Pauliego chodzi to jak tak patrzę na występ i... "no nie Pauli się ogolił na jeża! Nic tylko go palnąć!", ale potem dojrzałem, że to nie on xDD.
    Szkoda, że Lauri coraz częściej rezygnuje z czarnego cienie powiek... Ale występ był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.musictelevision.fi/static/redirect_ema_2012_finland

    głosujcie na The Rasmus!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, nie mogłam tego obejrzeć, to mogę teraz ;)Uwaga, fani Rasmusów i nie tylko! Potrzebujemy pomocy- Chcemy HIMa w Polsce. Kto podpisze? http://www.petycjeonline.com/signatures/koncert_him_w_polsce/
    I jak macie jakieś pomysły- wpadajcie na heartagrampoland.fora.pl
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej w Bitwie na głosy zespoł kolesia z Wilków spiewał In the shadows, i TR byli pokazani ponoc<--mama mi mowiła ja nie zdarzyłam z 2 pokoju dopiec , jutro powtórke zobacze
    tak czy siak pomyslam ze ci napisze:)
    p.s
    tak jak czasem covery sa lepsze od orginałow ( czesto tak mam jesli TR cos gra SoS Zombie) to nikt nie jest w stanie zrbic coveru in the shadows
    lauri jest nie do pobicia
    słucham TR juz 10 lat i mimo ze miałam nadzieje ze pojda w cieższa muzyke kocham ich tam samo mocno
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo co za miła niespodzianka :-) dziękuję Ci za informację! Występ na pewno pojawi się w Internecie, więc nam nie umknie.
      Pozdrawiam :-)

      Usuń