-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

16 września 2012

Piosenka "In The Shadows" w programie "Bitwa na głosy"! [video]

The Rasmus Aga | 16 września 2012 | | | | | |
Wczoraj w trzeciej edycji programu "Bitwa na głosy" grupa z Warszawy prowadzona przez Roberta Gawlińskiego zaśpiewała piosenkę pt.: In The Shadows. Osobiście nie oglądam tego programu, jednak to była miła niespodzianka dla fanów TR :) . Występ bardzo mi się spodobał - od strony wizualnej jak i muzycznej.


Czy i Wam spodobał się występ?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam !! To takie fajne uczucie patrzeć, jak ktoś śpiewa piosenkę ukochanego zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa piosenka Rasmusów http://vk.com/wall-1786_33707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super znalazłeś! Kurde ja tak czytałem ich wpisy i coś mi się tak zdawało, że bonus track jakiś jest, ale nie wiedziałem, że już! Dzięki!

      Usuń
  3. Zgadzam się z Pinko, świetne uczucie, ale mogło im to lepiej wyjść, jak włączyłam tv to akurat śpiewali bridge i jeśli nie znałabym słów to w życiu nie wpadłabym na to, że to jest ITS. Przy okazji taka mała reklama: zapraszam do mnie http://www.lintu-lauri.blog.onet.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tym, jak pokazali przed występem pozdrowienia od The Rasmus ciężko było mi się skupić na występie :) ale po kilkukrotnym obejrzeniu powtórki stwierdzam, że występ niezbyt udany ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę oryginał. The rasmus rządzi!!!!!!♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń