-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

9 sierpnia 2012

Koncert The Rasmus z Radio Zet i TVP2!

The Rasmus Aga | 9 sierpnia 2012 | | | | |


Dnia 26. sierpnia 2012 r. w Uniejowie (województwo łódzkie) odbędzie się  koncert zorganizowany przez Radio Zet i TVP 2. Wystąpią polskie "gwiazdy", ale również pojawi się The Rasmus! Koncert będzie transmitowany "na żywo" w telewizji TVP2. The Rasmus potwierdził przybycie na koncert.
Kto będzie? Ja niestety nie pojadę.
Podziękowania dla Dominiki F., która mnie poinformowała o koncercie :)



Data: 26. sierpnia 2012 r. (niedziela)
Miejsce: Uniejów (woj. łódzkie)
Godzina: start 20:05
Kanał: TVP2 [info]
Wstęp: wolny


6 komentarzy:

  1. JA CHYBA BĘDĘ TO JEST PEWNE NA 80 PROCENT BO MUSZĘ SIĘ ZE ZNAJOMYMI DOGADAĆ,JA MAM 52 KM DO UNIEJOWA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się. Dla 2 piosenek mi się nie opłaca (i to jeszcze I'm a mess :D), bo reszta artystów też nie dla mnie...poza tym mamy 2 porządne koncerty w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pytanie: O co chodzi z piosenką "It's a sin" ?
    Rasmusi gdzieś kiedyś ją zagrali i mi się spodobała, zaskoczony byłem też, że jej nie znam, jednak wynikło to z tego, że nie ma jej na żadnej z płyt Rasmusów!
    Piosenkę tę śpiewali już parę lat temu, więc to trochę nie na temat, ale jestem ciekaw czy ktoś coś wie, bo bardzo mi zależy żeby mieć ją w dobrej jakości.... i najlepiej legalnie. Czy w ogóle ktoś z Was o niej wiedział?
    Proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrrrróć, okazało się, że to był po prostu cover piosenki zespołu bodajże Pet shop Boys... sorki za zamieszanie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie mogę:( Ale będę oglądać w telewizji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) I LOVE THE RASMUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń