-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

14 lipca 2012

Koncert The Rasmus w Krakowie - INFO

The Rasmus Aga | 14 lipca 2012 | | |

Plakat wykonany przez AGA*
Link do plakatu [klik]

Lista uczestników koncertu The Rasmus
Kraków, 11.11.12 r. :



  Będą na pewno:

  1. Kasia (Pinko), 19 l.
    Rzeszów
    gg: 11644563
    Kasia poszukuje osób, które chętnie spotkają się
    przed koncertem oraz znają Kraków.

     
  2. Paulina, 15 l.
    Zabrze
    gg: 36938100
  3. Dominika (20) + Alicja (21) + Jo (21)
    Wrocław
    e-mail: d.rudowicz@wp.pl
    Chętnie spotkają inne osoby z Wrocławia.
  4. Janek, 19 l.
    Kraków
    gg: 40489815
    Janek jest chętny spotkać się z fanami przed koncertem w Krakowie i w Gdańsku.
  5. Basia, 16 l.
    Mysłowice
    gg: 44423875
  6. Ola, 19 l.
    okolice Krakowa
    gg: 8326657
    Chętnie pomoże w odnalezieniu się w Krakowie
  Nie są pewni:

---

Zgłoś się* i podaj:
  • imię (nick),
  • wiek,
  • swoje miasto,
  • namiary (czyli nr gg, e-mail lub inny rodzaj kontaktu jeśli chcesz poznać fanów TR)
*Swoje zgłoszenie wpisz jako komentarz pod notką

8 komentarzy:

  1. Będę na pewno ;)
    Kasia (Pinko)
    19 lat
    Rzeszów
    gg : 11644563

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem pewna ale raczej pójde
    Paulina
    15 lat
    Zabrze
    gg: 36938100

    OdpowiedzUsuń
  3. Dominika (20) + Alicja (21) + Jo (21)
    Wrocław
    d.rudowicz@wp.pl

    Będziemy (i chętnie przygarniemy lub też doczepimy się do jeszcze kogoś z okolic Wro :P w większej grupie zawsze weselej ^^ )

    OdpowiedzUsuń
  4. Janek, 19, Kraków. 40489815
    Nie jestem z Krakowa, ale będę tam studiować, więc sądzę, że miasto poznam.
    Mogę się z kimś spotkać przed koncertem :)

    O Gdańsku jeszcze myślę, jak ktoś by był chętny na Gdańsk z Krk i okolic to też pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Znalazłem teledysk do piosenki "Sky" zrobiony przez fanów z zagranicy:
    oto link: http://www.youtube.com/watch?v=m1CBXu7oozg&feature=related

    Eavel

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę na 100%
    Basia
    16 lat
    Mysłowice
    gg: 44423875

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę na 100% :)
    Ola
    19 lat
    Mieszkam w okolicach Krakowa, chodziłam tu do liceum. Więc jakby ktoś miał jakieś problemy to pisać :)
    gg: 8326657

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia, 19, Kraków, rawrr@onet.eu

    Plus moja siostra Aga, 17 lat.

    Proszę o kontakt. Niby jestem w Krakowa,ale nie mam pojęcia jak dojechać do klubu. ;/

    OdpowiedzUsuń