-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

10 grudnia 2012

O wyjątkowym spotkaniu w Łodzi

The Rasmus Aga | 10 grudnia 2012 |
Prowadzenie bloga o zespole, to nie tylko dziele się wiedzy i informacji na ich temat, ale także możliwość poznania fanów. Jednak mieszkając w małym mieście, nie miałam okazji poznać "na żywo" fanów The Rasmus. Po przeprowadzce do Łodzi, sytuacja się zmieniła. W ostatnią sobotę, odbyło ciekawe spotkanie :) .

Po raz pierwszy od kilku lat poznałam fankę The Rasmus z prawdziwego zdarzenia, Patrycję. Zna zespół od 10 lat oraz mojego bloga od początku jego istnienia. To było wyjątkowe uczucie spotkania się z dziewczyną, która uwielbia The Rasmus tak bardzo jak ja! Spotkanie było zdecydowanie udane, a rozmowom nie było końca!

Droga Patrycjo,

Chciałabym Ci serdecznie podziękować za miłe spotkanie. Cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :) . Mam nadzieję, że wkrótce się znów zobaczymy :) .

Kiitos!

P.S. Jeśli są fani The Rasmus z Łodzi, to proszę napisać wiadomość jako komentarz pod notką :). 


4 komentarze:

  1. Ojej to mnie zaskoczyłaś;) Ja również dziękuję Ci bardzo za to spotkanie. Teraz to mi uśmiech nie schodzi z twarzy. "Fanka z prawdziwego zdarzenia" haha Ja również cieszę się, że Cię poznałam i do zobaczenia już nie długo;)
    P.S. daj znać czy te łyżwy aktualne;)
    Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakiej ulicy mieszkasz???

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda , że w moim mieście nie znam żadnego fana. Zazdroszczę wam. Chyba się wybiorę do łodzi. Daleko nie mam ;) Pozdrawiam wszystkich fanów . ;)

    OdpowiedzUsuń