-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

12 listopada 2005

Lauri in Radio

The Rasmus Aga | 12 listopada 2005 |
Pamiętacie jak napisałam o wywiadzie Lauri'ego w radiu Eska? Jeśli jego nie słuchaliście możecie przeczytać ów wywiad na stronie eski.I TR znów proszą o głosy w konkursie "MTV's new chart show Farenheit" na klip Sail Away.A głosujta hahaha.Mają niezłą konkurencję jak Madonna "Hung Up" czy R.Williams "Tripping".O kurka wodna!! Na liście znaleźł się zespół PMMP sceptyk.One jeszcze istnieją (ble)?Dobra!! Głosujcie na naszych aniołków i tyle !!
A i już nie jestem zagrozona z biologi hehehe.Mam jak narazie 1, 2 i 2 luzak.No jakoś tam idzie.
Na blogu powstała nowa ramka: Kategorie.No i chyba to już wszystko.See You soon oczko3

           

Ah do koncertu zostało tylko 10 dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz