-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

24 listopada 2005

O koncercie

The Rasmus Aga | 24 listopada 2005 |
Jak wiecie, 22.11 o godz.13:30 odbyło się spotkanie The Rasmus w Empiku i o godz.19:00 koncert w warszawskiej Stodole.Za dużo to ja nie napisze o ów spotkaniach, gdyż nie byłam obecna na tych wielkich wydarzeniach.Więcej możecie się dowiedzieć z opowiadań fanek z forum, które stanęły "twarzą w twarz" z każdym z chłopaków z TR.Czytając tych recenzji mocno się zesmuciłam smutek.Współczuje wszystkim fankom, które nie pojechały na koncert.Rozumiem Wasz ból i cierpienie.Napewno bym pojechała na 100%, gdyby mój tato był obecny w ostatnim tygodniu, a tak to niestety, jeździ po Polsce i nie było szansy na podwiezienie mnie do Warszawy.Kończe wypowiedź w pełnym smutku i żalużal.Piszcie komenarze na temat koncertu czyli jakie są Wasze wrażenia itp.Niebawem pojawią się zdjęcia z Empiku jak i z koncertu.See You soon.

2 dni później....

Nie jestem juz w depresji.Nie sądziłam, że tak szybko mi przejdzie....Wkońcu...czas leczy rany.Zrozumiałam, że moje życie nie kończy się na tym pierwszym (i nie jedynym) koncercie TR w Polsce.Jeszcze tyle lat, niezapomnianych chwil przede mną.Wystarczy mi tylko zdać mature, iść na studia i spełniać swe marzenia!! Komentujcie, ale w tedy, gdy macie coś do powiedzenia.Pozdro for all hahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz