-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

11 września 2005

Z wyprzedzeniem

The Rasmus Aga | 11 września 2005 |
Wczoraj, czyli w sobote koleżanka Lenny kupiła....limitowaną edycje płytki "Hide From The Sun" The Rasmus!! "Dopiero jutro będzie premiera normalnej edycji ów krążka"-powiedziała Lenny.Niestety tu w Gorzowie nie ma MediaMarkt smutek.Ale za to mam Empik i mam ogromną nadzieje, że pojawi sie na sklepowej półce świerzutka, prosto z kartonu płytka hehehe.A Lenny kupiła CD za 52 zł w MediaMarkt.Taniocha!!Więc zainwestujcie kilka "groszy" w ów płytke.Przecierż na tym zespół zarabia kase i cenne nagrody w postaci platynowych płyt.To wszystko zalezy od Was!Pozdro oczko3.Aha i przypominam: na okładce jest motylek (albo na czarnym tle albo na kremowym język2 ).Ja spadam, bo jutro do szkoły i mama pogania sceptyk.Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz