-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

17 września 2005

Wiele się wydarzyło...

The Rasmus Aga | 17 września 2005 |
...od mojego ostatniego wpisu.Oto lista:

1.Nowa płytka The Rasmus zatytułowana "Hide From The Sun" oficjalnie zagościła na światowym rynku muzycznym 12 września (poniedziałek) 2005 r.Kupiłam ta płytkę odrazu po lekcjach.Nabyłam ten krążek w Empiku za 69.99 zł (normalna edycja).Niestety limitowanej edycji nie było sceptyk (a szkoda).Troche przepłaciłam, bo w MediaMarkt płyta kosztuje ok.52 zł.

2.Nowinki na stronie www.therasmus.com .Chłopacy poddali nas próbie czyli chcą sprawdzić, czy dokładnie znamy na wylot TR i zadali jedno pytanko.Ja osobiście nie znam odpowiedzi (aż wstyd się przyznać wstyd).Jeśli znacie odpowiedź to dajcie znać w komentach uśmieszek

3.Wczoraj czyli w piątek (16 września) na VIVIE polskiej w godz.20:00-21:00 przez całą godzinkę leciały nowe i stare teledyski Rasmusów!! Ja dowiedziałam o tym od koleżanki Pauli na gg (dziękuje bardzo hehe!!).A ja w szoku szybko wyłączyłam kompa i poleciałam do mojego pokoju.Niestety stała (a dokładniej leżała) jedna przeszkoda: BRAT!! Przez 5 min. namawiałam brachola do opuszczenia pomieszczenia.Nie było łatwo!!Az w końcu wyszedł.Przez 45 min. oglądałam wszystkie teledyski TR jakie leciały w TV.Obejżałam: Guilty, F-f-f-falling, First Day Of My Life, Playboys i No Fear.A wczesniej jeszce było In The Shadows, In My Life, Funeral Song i Liquid. Są cudne kocham!! A więc...VIVA się postarała żaba.Mam nadzieje, że będzie powtórka!!A jesli ktoś z Was wie kiedy ów powtórka, niech da znać na gg lub w komentach.Bardzo mi na tym zależy!!Za wszystko serdecznie dziekuje hehehe!!

I to chyba tyle.AHA!! W "Bravo" od dawna (doda na okłądce) jest plakat TR.Koszt gazety 1.95 zł.I to napewno tyle.Pozdro i do zobaczenia hahaha.Paa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz