-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

1 września 2005

Witaj szkoło na wesoło :P

The Rasmus Aga | 1 września 2005 |
Żegancie wakacje Witaj szkoło!! No to dzisiaj mamy rozpoczecie roku szkolnego hahaha.Cieszycie się hehehe??Bo ja.....nie sceptyk.No cóż można na to poradzić?? Trzeba się pogodzić z faktem, że bedziemy musieli siedzieć przed stertami makulatury, który nadaje się tylko do skupu-recyklingu, mniej siedzieć przed komputerem, który ubarwnia nasze, szare życie swoimi "zdolnościami manualnymi" itp.Ale nie martwcie się!Już za 11 dni ujrzy światło dzienne najnowsze dzieło Rasmusów, który za pewnie wiecie brzmi : "Hde Frome The Sun" język2.A macie już pieniążki na krążka? Jaaa mam żaba.Aha! A co do singielka "No Fear", który miał premiere 29 sierpnia.Prawdopodobnie ta płyta nie dotarła do Polski.Nie wiem dlaczego.Może Wy wiecie coś na ten temat myśli? A wracając do szkoły....życzę Wam kochani fanowie TR (i nie tylko), aby ten rok szkolny zaowocował w same sukcesy i powodzenia i aby nauczyciele i kumple z klasy byli serdecznymi towarzyszami całych 10 miesięcy nauki oczko3.Pozdrawiam hahaha.


Lauri udaje nauczyciela, ten perkusista nie wiem kogo , Pauli "zestresowanego" ucznia a Eero eee zaspanego ucznia język2.

2 komentarze:

  1. Ja wtedy szłam do pierwszej klasy podstawówki :) fajnie było... a ty do której klasy wtedy szłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się nie mylę, to poszłam do 1 klasy liceum :).

      Usuń