-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

3 listopada 2012

Koncerty TR w Polsce - Gdańsk i Kraków [info]

The Rasmus Aga | 3 listopada 2012 | | | | | |
Gdańsk
Start: godz. 19:00
Miejsce: Klub Parlament [mapa]
Lista uczestników: [klik]
Spotkanie z fanami przed/po koncercie: brak informacji

Kraków
Start: godz. 19:00
Miejsce: Klub studencki Kwadrat [mapa]
Lista uczestników: [klik]
Spotkanie z fanami przed/po koncercie: po koncercie zespół będzie podpisywał płyty
(będzie można kupić płytę w klubie) Źródło: cjg.gazeta.pl

Akcja koncertowa
Świecące pałeczki + flagi (Polski i Finlandii) + zaśpiewanie Happy Birthday dla Eero i Aki'ego
Więcej informacji na temat akcji na forum TheRasmusFC [klik]

7 komentarzy:

  1. hej a ta akcja to w krakowie czy gdańsku? Oo bo taka fajna ze zaczynam nawet załować ze nie jadę ani tam ani tam. Ale nie mam ochoty. Ale wraca mi jak widzę co za akcja sie szykuje.
    I czy ktos opise ją na facebooku albo gdzieś w całości, bo czytanie tego tematu na forum chyba nie jest mozliwe...za duzo tego. Czy magłabys poprosic kogos o rozjaśnienie akcji gdzies?
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja będzie i w Gdańsku i w Krakowie :). Tylko będą inne flagi i pałeczki. Zamieściłam link do tematu od momentu, kiedy już ustalono co i jak z akcją, więc cały temat również odnosi się do poprzedniej akcji z serduszkami :) . Z tego co się doczytałam to: Przed koncertem będą rozdawane pałeczki, w odpowiednim momencie będzie wielka flaga (niestety nie wiem która w jakim mieście). Pałeczki są w 3 kolorach: niebieskim, czerwonym i białym, które nawiązują do kolorów flag Polski i Finlandii.

      Usuń
  2. Kurcze, niestety nie mam funduszy, ale za to Happy Birthday będę śpiewać z całych sił !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zostanie parę pałeczek, to i Ty dostaniesz :).

      Usuń
  3. hej,ja mam takie pytanie do tych którzy byli na poprzednich koncertach,czy będzie mozna kupić specjalne zdjęcie do autografów czy będą podpisywać na czym tylko im przyniesiemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to nie będę na żadnym z koncertów:-( życzę wam miłej zabawy. To już za 7 dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pałeczki będzie się dało kupić? i jak coś to drogie będą? Bo u mnie słabo z kasą. I mam jeszcze pytanko, czy Rasmusy będą podpisywać (w Krakowie) wszystko co przyniesiemy (jest jakiś limit? xD) czy tylko te nowe płyty? I kiedy ma być to "Happy Birthday" śpiewane? Po której piosence? Liczę na odpowiedz i do zobaczenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń