-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

21 listopada 2010

Solowa płyta Lauri'ego a album TR

The Rasmus Aga | 21 listopada 2010 |
Niedawno Aki zdradził szczegóły ich pracy nad płytą, ale nie tylko zespołową, także solową wokalisty TR. Po tej informacji pragnęłam poszukać nieco więcej na ten temat. Poniżej przedstawiam Wam dane, które znalazłam:

  • Pierwszy singiel z solowej płyty Linta będzie nosić tytuł Heavy.
  • Swoją premierę będzie miała 26. lutego 2011 r., na 25. Gali Emma [Espoo, FI], która zostanie wyemitowana na kanale TV2.
  • Płyta zostanie wydana w marcu 2011 r. przez studio Dynasty Helsinki.
Źródło: voice.fi

Oto co Lauri mówi o płycie:

Chciałem spróbować pomysłów, które nie zostały wykorzystane przez The Rasmus. Nie chciałem chować niedopasowane do siebie dema zespołu, dlatego zdecydowałem opublikować je na solowej płycie. Było świetnie stworzyć muzykę spontanicznie bez żadnej dyscypliny.

Źródło:  noise.fi

Co do płyty zespołu, zostanie opublikowana po premierze krążka Lauri'ego, lecz nie znana jest dokładna data.

Jak myślicie: czy to dobry pomysł na wydanie solowej płyty bez udziału TR?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz