-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

18 listopada 2010

Facebook'owy czas z Aki'm

The Rasmus Aga | 18 listopada 2010 | | |

Dzisiaj TR, a dokładnie Aki postanowił ujawnić się na Facebook'u i trochę porozmawiać ze swoimi fanami. Każdy mógł zadać pytania, a Aki odpowiadał w miarę szybko na najciekawsze i najważniejsze.
Specjalnie dla Was, wklejam te pytania wraz z odpowiedziami i informacjami warte uwagi dodane przez Aki'ego.

A wszystko zaczęło się od publikacji notki:

Hej! Będę online na moment... Jeśli chcecie poczatować itp... Aki

Fani pytali o samopoczucie:

Mamy się dobrze, dzięki!

Odp. na najważniejsze pytanie czyli na temat płyty:

Pracujemy nad nią! Kilka piosenek jest gotowych i wciąż potrzebujemy wykonać parę

I następne:

Nie mamy żadnej ustalonej daty wydania albumu, opublikujemy kiedy będzie gotowy!

Jedna z najnowszych informacji (!):

Lauri wyda solową płytę przed nową płytą TR. Będzie w sprzedaży wiosną.

 
Wszyscy w zespole czują się świetnie na chwilę obecną.
Tęsknimy za podróżami i oczywiście za graniem "na żywo"!

Co nie co o pogodzie:
 
Mamy dzisiaj śnieg a rano mój samochód był pod śniegiem, zajęło mi 25 minut do uruchomienia go

 
Opublikujemy parę zdjęć na stronie. Może chcecie zobaczyć trochę śniegu?


Nie będziemy w studio do końca roku...

Także Polka załapała się na odp.:
 
Pamiętam Lublin bardzo dobrze. Polska jest świetna, mamy mnóstwo fanów, BARDZO lojalnych fanów. Pozdrowienia!


Lubię kręgle. Kiedy podróżujemy odbywam poważne zawody z Eero, jestem troszkę lepszy od niego, YES!!

Na koniec, pożegnanie i obietnica:

Uwaga wszyscy, przykro mi mówić, ale teraz muszę was opuścić!
Obiecuję, że wkrótce poczatuję z wami więcej!


Super, że Aki mógł się pokazać na FB i porozmawiać z fanami. Również podał nam parę cennych informacji takie jak wydanie płyty, a co najbardziej mnie szokujące - SOLOWA płyta Lauri'ego! Jestem bardzo ciekawa jak ona będzie brzmieć i jak Lauri sprawdzi się bez swojego zespołu. Czekam na efekt końcowy.
Również cieszę się, że Aki miło wspomina ostatni występ w Polsce, czyli Juwenalia w  Lublinie. Widać, że o nas pamięta :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz