-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

18 października 2007

Najzabawniejsze cytaty zespołu

The Rasmus Aga | 18 października 2007 |
 

Nadal nie ma żadnych newsów od TR. Więc "zmusili" mnie do podjęcia działań! I tak o se wymyśliłam notkę  . Zebrałam sporą ilość materiału na dzisiejszą  adnotację. Nie tylko Rasmus'i "przycisnęli mnie do muru i zażądali" kolejnej publikacji, ale także do apelu przyłączyła się ta depresyjna  pora roku. Wiem, ostatnio było dość ciepło, ale zaczyna robić się nieco zimniej. Dlatego specjalnie dla Was, drodzy fani TR, przygotowałam bardzo rozrywkową notkę  . Przygotujcie się na naprawdę dużą dawkę śmiechu  


1. Japoński wywiad:
Lauri: My nie jesteśmy modnymi facetami...
Eero: Tak, ale jest jedna zasada - zawsze ubierać się na czarno *patrzy na siebie, nie ma żadnej czarnej rzeczy*, (piszczącym głosem) - O mój Boże!!!

2. Wywiad:
Rep: Czy wiecie, gdzie jest Costa Rica?
Pauli: Tak, w Panamie
Rep: Nie... blisko...
Pauli: Blisko Panamy!!!!

3. Lauri: Lubisz to? Ja lubię to! JA KOCHAM TO!

4. Podczas festiwalu (koncertu) do publiki:
Eero: Kto chce z nami popływać po koncercie? *krzyk* Ok, ale tylko dziewczyny *kolejny krzyk* ale nago... no wiecie, woda jest bardzo gorąca...

5. Wywiad:
Lauri: Yeah, i czasami jest zabawnie kiedy przychodzimy do domu o 6 rano i jest tak *mina pijanego, który otwiera drzwi* Oh, Eero medytuje, Shhh! Bądźmy cicho!

 

6. Wywiad:
Rep: Czy są jakiekolwiek przerażające momenty, które pamiętasz?
Lauri: Pierwszy raz kiedy pojechałem do Disneylandu, byłem zszokowany: tam chodziło 2 Myszki Miki! Jeden przy wejściu a drugi w cowboypark'u. Człowieku, to była ostatnia rzecz, której mogłem się spodziewać!

7. Wywiad:
Rep: Lauri, czy te plotki o tobie i Jeanette to prawda?
Lauri: Nie, to wszystko to tylko pierdoły (bullshit)!
Rep: Powtórz!
Lauri: Pierdoły!
*wszyscy się śmieją*
Rep: Poza tym, czy spotkaliście się z niemieckimi dziewczynami?
Pauli: Tak..... Jaenette Biedermann...

8. Wywiad:
Rep: Czy możecie mnie nauczyć kilka fajnych słów po fińsku? Słów, które można powiedzieć kiedy wybieramy się do Helsinki?
Lauri: Yeah! Możesz powiedzieć... Pikkuhiiri!
Rep: I co to znaczy?
Lauri: Przekonaj się! Nie mów tego na antenie...
(
Pikkuhiiri - mała myszka)


9. Wywiad, o Eero, który chodzi to sauny:
Eero: Ja tylko chodzę do sauny z facetami
Aki: Tylko z grubymi facetami, którzy dają klapsy - klapsy

10. Lauri o Aki'm
Lauri: Ukradliśmy jego z innego zespołu. Teraz należy do nas!..... NA ZAWSZE!

11. Zapytano Lauri'ego co sądzi o kopiowaniu muzyki, jego reakcja:
Lauri: Kupuj lub giń! (Buy or die!)

12. Lauri: Znacie Tatu - piosenkę Not gonna get us? Ja śpiewam Not gonna kebab!


13. Wywiad:
Rep: Jaki jest najlepszy napis, który przeczytałeś na ścianie backstage?
Lauri: Lauri jest Bogiem. To było przyjemnie zachęcające.
Rep: Czy ty to sobie napisałeś?
Lauri: Ok, napisałem to, przyznaję się *śmiech*

14. Wywiad:
Rep: Więc, czy pijesz whisky (albo wódkę, cokolwiek) czyste czy jak?
Lauri: Nie przejmuję się tym, to tylko alkohol

15. Wywiad, pytanie do Aki'ego (albo Lauri'ego)
Rep: Czy masz jakieś złe nawyki?
Aki (albo Lauri): Więc, Eero śmierdzi jak kupa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz