-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

12 września 2007

Secrety...

The Rasmus Aga | 12 września 2007 |
Moo! Jak tam w szkole  ? No dobra, przejdę od razu do rzeczy. Dziś pojawiła się najnowsza informacja od Pauli'ego na MySpace  . Sami zobaczcie! Tłumaczenie by AGA*:


SEKRETY...
Obecny nastrój:   obudzony

SEKRETY...
Monolog Pauli'ego...
(biedny chłopak znów mówi sam do siebie...;))


P : Jeśli powiem Ci... obiecujesz, że nie powiesz nikomu?
P : Oczywiście.
P : Ok, dobrze wiedzieć, kawy?
P : Nie dzięki,ze mną wszystko ok.
P : Czy słyszałeś, że The Rasmus jadą do studio w następnym tygodniu, aby nagrywać ich nowy album... i zamierzają nagrywać trochę kawałków na album w Finlandii aby schwytać NAPRAWDĘ HELLsińskie uczucia... w Finlandii lato się kończy i robi się znów mrocznie... doskonały czas do przebywania w studiu i potworzyć muzykę... i też trochę kawałków w USA.
P : Święta Makrelo!
P : .... też słyszałem jak chłopaki rozmawiali o nazwach dla piosenek, chciałbyś usłyszeć to co ja usłyszałem?
P : Powiedz mi!
P : Ok, nie jestem pewny czy to są nazwy, które oni zamierzają je zapisać... ale słyszałem, że jedno z nich miało coś z "Black Roses" ("Czarne Róże")... o kolejnej słyszałem, że śpiewają coś o "Dangerous Kind"("Niebezpieczny Rodzaj/Gatunek/Natura?") a jako trzecią nazwę słyszałem odkrywczy tekst jak "... tańczyliśmy pijani i nadzy..." i coś w stylu "Live Forever" ("Żyć Na Zawsze")...
Słyszałem jak chłopaki też rozmawiali o nowych zdjęciach w ciągu kilku tygodni i są podekscytowani startem znów wszystkiego... nagrywaniem, koncertowaniem, zdjęciami, zdjęciami do albumu, klipami, wszystkim!
Także powiedzieli, że byłoby super fajnie koncertować w większości krajach jak to możliwe i także odwiedzić kraje gdzie nigdy wcześniej nie byli!
P : Także chłopaki wysyłają DUŻE pozdrowienia do wszystkich fanów!
P : p.s. Jeśli chcecie wiedzieć więcej sekretów... poczekajcie, jeszcze tu wrócę...................

  
The Exorcist

Wow, trzeba przyznać, że to dość oryginalna rozmowa   . Bardzo ciekawe co zdradził nam Pauli i on sam . My fani wiemy jak mroczna strona Finlandii wpływa na naszych idoli. Muzyka, pasja, fani - recepta na sukces i  "muzyczne dzieci" (czyt. album). Już nie mogę się doczekać!
A tytuły niczego sobie! Szczerze mówiąc trochę mało... ekhm... nie chce powiedzieć ambitne, ale tak czuję. Te czarne różne, troszeczkę przestarzałe/przeterminowane (które się podoba, podkreślić), nieprawdaż? Wiem, wiem, zaraz mnie skatujecie za to, że nazywam TR nieambitnym zespołem. Ja tak nie powiedziałam i NIGDY powtarzam NIGDY nie powiem, ale tytuły... (patrz wyżej).
A kiedyś chodziły ploty, że w HFTS ma być piosenka "The Exorcist" ("Egzorcysta"). Interesująca nazwa na piosenkę (i tytuł pod fotkę Lauri'ego  ).
Co Wy o tym wszystkim sądzicie? Oczywiście czekam na Wasze opinie! Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz