-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

9 października 2012

"Mysteria" - oficjalny teledysk [video]

The Rasmus Aga | 9 października 2012 | | |


Pobierz teledysk
[klik]

Teledysk do piosenki Mysteria powstał dość szybko, w przeciągu kilku tygodniu. Niestety nie mogę powiedzieć prawie nic dobrego na temat tej piosenki. Osobiście mi się nie podoba...Jedynym plusem jest zespół, który pojawia się w teledysku. Co do scenariusza: historia o naćpanych dziewczynach gdzieś w opuszczonym domu. Dziewczyny mają dziwne ruchy, rzucają przedmiotami, jedna z nich całuje się z ... drzewem, potem dwie z nich zachowują się wulgarnie inicjując stosunek... Szkoda gadać! Teledysk jest nagrany chaotycznie, w rytmie piosenki, więc przejścia pomiędzy scenami jest bardzo szybki. Obejrzałam teledysk 2 razy i nie sądzę, żebym włączyła wideo ponownie, ponieważ klip nie wzbudza we mnie żadnych emocji.

Powiem Wam coś - im jestem starsza, tym oczekuję od muzyki mocniejszych wrażeń. Czyli mówiąc - oczekuję od The Rasmus mocniejszego ROCK'a. A niestety widzę, że TR zmierza w komercyjnym kierunku, a co najgorsze, zmienia gatunek muzyczny, bo tę piosenkę nie mogę nazwać rockową piosenką! Według mnie zespół nie powinien podpisać się swoją nazwą pod tą piosenką... Mimo tej wtopy (czyli piosenki pt.: Mysteria), nadal uważam płytę The Rasmus za bardzo dobrą.

Co Wy sądzicie o piosence jak i teledysku? 

12 komentarzy:

  1. a zrobisz tak żeby mozna bylo sciagnac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem teledysk jest świetny, może piosenka nie, ale teledysk i słowa są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ze coraz wiecej ludzi przyznaje, że to nie to. w ogole zauważyłan ze ludzie odważają sie wkoncu pisac: no, this is not good!
    Piosenka w ogole mi sie nie podoba, teledysk rzeczywiscie nie wzbudza emocji. Słowem: przykro mi ;( Chyba najbardziej odbiegająca piosenka od dawnego dobrego TR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiąc sobie tatuaż z płyty "Black Roses" chciałem abym pamiętał o Rasmusach jako moim pierwszym rockowym zespole. Niestety zgodzę się, idą w złym kierunku, na szczęście tatuaż pozwala mi przypomnieć sobie stare czasy, nawet wcześniejsze niż 2008 r...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uważam, że coś jest nie tak. Teledysk średnio mi się podoba. Piosenka nie jest zła. Tyle, że to już nie The Rasmus. To takie... smutne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę, czytam, i widzę większość negatywnych głosów, i bardzo mnie to burzy, bo jak dla mnie teledysk jest świetny! Nie powala ujęciami, nie jest specjalnie wymuskany, ale mnie uderzył realizm i to, w jaki sposób teledysk łączy się z piosenką (która, BTW bardzo mi się podoba, ma w sobie taki niepokój). Nie wiem, jak wy, ale ja, kiedy się rozglądam, widzę wokół siebie coraz więcej takich "Mysteria Girls"... Traktuję to jak przestrogę.

    A co do głosów, że TR to już nie ten sam rock co kiedyś... Ja już dawno odrzuciłam równanie TR=rock, bo to nie o to chodzi. W każdej ich piosence, rockowej lub nie, jest ich prywatna, niepowtarzalna magia. I choćby zaczęli grać mongolską muzykę ludową, ta magia pozostanie. Nie dla rocka słucham TR, a właśnie dla tej magii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak- Rasmusi od czasów 'in the shadows' zmieniają się i to bardzo; może mnie ich najnowsza płyta nie porywa jak np. "Black Roses", ale pozostanę im wierna "póki śmierć nas nie rozłączy" :D A co do "Mysteria" to nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety ja również nie zostałam powalona na kolana ani przez piosenkę ani przez teledysk, choć nie da się ukryć, że można na nim zobaczyć surowy klimat finlandii, przynajmniej takie są moje odczucia. TR bardziej pasują teraz do klubów a niżeli na prawdziwy gig.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może napiszmy im komentarz na Facebooku, że chcemy żeby grali z powrotem moce brzmienie i coś to może załatwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie komentarze i to nic nie zmieni. Będą robić to co da im kasę lub to co czują nie to czego my chcemy. Zdaje mi się że czasy rockowego The Rasmus już dawno są bezpowrotnie za nami.

      Usuń
  10. Hej! Nie idźcie mi tu w hedonizm xD Liczę, że następna płyta będzie ostrzejsza, ale czy ta jest zła, czy są lepsze na rynku?! NIE! Mimo że są na niej raczej łagodne piosenki to nie są one raczej komercyjne, to już ITS było ciut bardziej w tym kierunku. Robią chłopaki swoje i idzie im dalej niesamowicie... no Mysteria to już poszli po bandzie, ale jest ok! Płyta ich jest the best na rynku muzycznym!
    (jedna piosenka całej płyty nie stanowi:P)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z twoją opinią, Aga. Dla mnie piosenka 4/10 bez tego końcowego momentu. I również miałam nadzieję, że będą grali coraz to mocniejszego rocka... ;(

    OdpowiedzUsuń