-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

1 lutego 2012

Instrukcja: Zrób własny plakat TR

The Rasmus Aga | 1 lutego 2012 | | |
1. Wybierz zdjęcie, które chcesz wydrukować
(ja wybrałam te)


2. Wejdź na blockposters.com i podążaj za 3 prostymi krokami:
Krok 1: Wybierz zdjęcie (najlepiej b.dobre jakości) i kliknij Continue
Krok 2: Podziel zdjęcie - wybierz ile kartek ma zajmować Twój plakat (ja wybrałam 2 i Landscape) i kliknij Continue
Krok 3: Kliknij Click here to download a PDF file containing your images aby pobrać plik w formacie PDF.

3. Otwórz plik ze zdjęciem w PDF i wydrukuj w najlepszej jakości.

4.
Dopasuj części plakatu do siebie. Możesz je połączyć ze sobą taśmą klejącą z tyłu obrazków oraz wyciąć białe marginesy.

5.
I gotowe :) ! Oto efekt:
(trochę krzywo przycięłam, ale można to poprawić)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz