-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

30 grudnia 2011

Lauri odwołuje koncerty!

The Rasmus Aga | 30 grudnia 2011 | |
Dzisiaj Lauri opublikował na swoim facebook'owym profilu ważną informację z jakże wymowną fotografią:



Niestety, Lauri będzie musiał zrezygnować z nadchodzących koncertów w Rosji, Łotwie i Estonii. Wynika to z planowania nowego albumu Rasmus. Nagrywanie albumu jest w fazie krytycznej i wymaga natychmiastowej interwencji Lauri'ego.

"Jest mi bardzo przykro, że muszę odwołać te koncerty, ale sytuacja jest jaka jest i czasami trudne decyzje są wymagane.Już zacząłem pisać nowy materiał na następny solowy album i spróbuję zorganizować te występy tak szybko jak tylko to możliwe. Ale teraz muszę skupić się na The Rasmus. Jestem bardzo podekscytowany nowym albumem i nie mogę się doczekać jego wydania i trasy koncertowej z Aki'm, Eero i Pauli'm ", mówi Lauri.


Z jednej strony to dobrze, że Lintu wycofał te koncerty, bo może skupić się na albumie The Rasmus. Z drugiej strony fani z tych krajów pewnie trochę się zawiedli, ale sądzę, że rozumieją decyzję Lauri'ego - w końcu tutaj chodzi o nową płytę The Rasmus :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz