-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

8 kwietnia 2011

Lauri: "Zrezygnowałem z picia przez mojego synka"

The Rasmus Aga | 8 kwietnia 2011 | |
 

Lauri mówi, że stanie się ojcem, w końcu zakończył z "dojrzewaniem", które było związane z zespołem i koncertami.
- Wcześniej wstawałem o 7 rano, ale teraz wstaję o tej godzicie, aby bawić się z moim dzieckiem. Także zrezygnowałem z alkoholu.Stwierdziłem, że to mój obowiązek, aby zaopiekować się moim synkiem i dać mu wspaniałe dzieciństwo, takie jakie ja miałem.
Lauri i jego narzeczona, Paula Versala z PMMP, mają ra 3-letniego synka. Paula powiedziała publicznie, że drugie dziecko byłoby mile widziane.
 Źródło: iltasanomat.fi

1 komentarz:

  1. Oooooo drugie dziecko? mile widziane? no no no, oby dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń