-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

31 sierpnia 2008

Justify, Live Forever & Ghost Of Love - Posłuchaj!

The Rasmus Aga | 31 sierpnia 2008 | | |
Może nie będę Wam przypominać o tym, iż wakacje się kończą a szkoła już czeka, ponieważ nie chce Wam zrobić przykrości. A tutaj trochę nowinek się pojawiło u TR. Sprawdźcie sami :).
Ostatnio niepełna czwórka bandu TR zajechała do Niemiec aby tam dać występ i zagrać akustyczne wersje piosenek przed niemiecką publicznością.

Również w Niemczech zagrali akustycznie następne songi (jak i full "Justify") z ich nadchodzącej płyty takie jak:
   Ghost Of Love 
   Justify  
   Live Forever   
Wszystkie piosenki podobają mi się i są miłe dla ucha, a najbardziej upodobałam sobie właśnie "Justify". 
Kmieciu zapodał na swoim blogu bardzo ciekawe, prześmieszne a także szczere wywiady z TR. A oto niektóre fragmenty:

  Jaki moment jest dla ciebie luksusowy?
E: Mam dwójkę dzieci i ich narodziny są czymś czego nie możesz zapomnieć, są nie do zapomnienia. Właściwie gdy urodziło się drugie, zemdlałem
  Jak się czujesz jako ojciec. Jaka rolę masz?
L: Więc jestem naprawdę wrażliwy.
E: Trochę nieznośny również.

  Eero z The Rasmus, czego teraz pragniesz?
E: Nie jadłem dzisiaj lunch'u, więc pewnie dobrego jedzenia.

  3. Nauczyłeś się nowych sztuczek?
A: O Tak...... masturbacji bez użycia rąk
L: Tak, ogrodnictwa


  4. Jaki był najbardziej niezwykły instrument jakiego użyliście na płycie?
L: Flet zagrał na nagiej dupie


  11. Ulubiony bar?
L: Mój własny balkon
A: Moscow Mule
Rozbrajające! Zachęcam do przeczytania całej lekturki, a czyta się naprawdę szybko, łatwo i przyjemnie, a na dodatek dowiecie się wielu interesujących jak i zaskakujących wyznań ze strony Rasmus'ów. Kmieciu, dzięki bardzo za tłumaczenie ;). Świetna robota! Chwała Ci za to!!!

A teraz coś z mojej twórczości.
Ten rysunek ma pewne znaczenie. Lauri reprezentuje cały zespół TR, krucze skrzydła jako dawny mroczniejszy styl - niestety umierają, przemijają. A czarna róża - nowa płyta, image, która wbija swoje kolce, wchodzi w krew na dłuższy czas. Tak mniej więcej mogę opisać to co przedstawia rysunek.

Pozdro wszystkim i życzę Wam miłego startu roku szkolnego 2008/'09 ;).

P.S. Lauri ma dla Was propozycję na zakończenie tegorocznych wakacji ...  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz