-->

text

update: 18.10.14. Drodzy fani, nie zawiesiłam bloga, jednak TR i Lauriego sa powodami brakiem nowości i notek na blogu. Jesli pojawia sie konkretne informacje na temat zespołu jak i solowej kariery Linta, oczywiście napisze o tym :). Mam nadzieje, ze szybko powrócę do blogowania, tak jak i Wy do czytania i dyskusji. Pozdrawiam!

5 lutego 2008

Więcej zdjęć!

The Rasmus Aga | 5 lutego 2008 |
Co za fart! Od razu jak weszłam na kompa, sprawdziłam profil TR na MySpace i co tu widzę? Nowa wiadomość! Tylko, że nie o płycie :P (niestety). Aki powiadomił nas, że dodał "nowe" zdjęcia Rasmus'ów. I oto co pisze (tłumaczenie by AGA* ) :

Więcej zdjęć!
Cześć wam,

Właśnie dodano trochę nowych/starych zdjęć... Sprawdźcie!

Aki


Aby zobaczyć ich fotki, trzeba zalogować się na MySpace i wejść w zakładkę Pics na profilu TR. Jeżeli ktoś nie ma konta na tym portalu, to służę pomocą i wklejam je poniżej :) (musiałam je trochę zmniejszyć, aby zobaczyć te fotosy w większym wymiarze, wystarczy kliknąć na nie).


Losi 06

Los Angeles

Aki Whisky a Go Go

Lauri Whisky a Go Go

Arizonaaaaaa

E&A
Pierwsze dwie foty najbardziej mi się podobają :). Ta kolorystyka, mmm, genialna! Chyba mam pomysła... . Hehe, te krówki wymiatają :D. Co miało oznaczać te Whisky... hmm... :P. W tej Arizonie to musi być przepięknie! I te niebo, coś niebywałego.
To wszystko na dziś :). Czekamy na kolejne newsy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz